BB Creams

In ultimul timp tot mai multe branduri au adoptat ideea de BB Cream. Cred ca in viitorul foarte apropiat toti producatorii de cosmetice isi vor lansa linii proprii de produse BB Cream.

Pe scurt, BB Cream sau Blemish Balm Cream (sau beauty balm cream sau beauty benefit cream) este o crema multifunctionala care reuseste sa raspunda tuturor nevoilor noastre, oferind beneficiile mai multor alte cosmetice la un loc (crema hidratanta, fond de ten, pudra, protectie solara de lunga durata, etc.). BB Cream corecteaza imperfectiunile si suprafetele neregulate ale pielii, uniformizeaza culoarea tenului si sporeste luminozitatea dezvaluind o piele neteda, catifelata si fara probleme.

Asta promite, dar nu va asteptati ca toate produsele diferitelor branduri sa faca acelasi lucru, ca intotdeauna unele sunt mai bune, altele mai putin bune.

Am studiat un pic ce BB Cream-uri au mai aparut in magazine si am zis sa impartasesc si cu voi in cazul in care sunteti interesate sa va cumparati.

CLINIQUE AGE DEFENSE BB CREAM – am inteles ca ar fi una dintre cele mai bune. Este disponibila in trei nuante.

ESTEE LAUDER DAYWEAR ANTI-OXIDANT BEAUTY BENEFIT CREME – se gaseste in doua nuante.

DIOR Hydra Life BB Crème – este disponibila intr-o singura nuanta.

GARNIER MIRACLE SKIN PERFECTOR DAILY ALL-IN-ONE BB CREAM este printre primele produse de acest fel care au aparut la noi. Este disponibila in doua nuante, Light si Medium si in caz ca nu stiati a aparut si varianta pentru tenul mixt, gras.

NO7 BEAUTIFUL SKIN BB CREAM – pe aceasta de la No7 as vrea sa o incerc cel mai repede. Este disponibila in doua nuante.MAC PREP + PRIME BB BEAUTY BALM – disponibila intr-o singura nuanta, dupa parerea mea poate fi folosita mai degraba ca o baza de machiaj.

ORIGINS A PERFECT WORLD BB – disponibila in sase nuante.

TOO FACED Tinted Beauty Balm – disponibila in patru nuante.

Ati incercat-o pe vreuna dintre ele?

Va pup si va mai astept!!!

10 thoughts on “BB Creams”

  1. Am incercat-o pe cea de la Garnier pentru c-am primit mostra
    Am aruncat-o dupa prima utilizare
    Eu am un ten alb, nu am riduri si nici mari…chestiuni de ascuns. Am nevoie de fond de ten pentru o uniformizare si ca maza de makeup
    Da crema asta nu face nimic. Deci impresia mea este ca : nu am nevoie de o crema care sa faca 5 lucruri de mantuiala. Ci de una care face macar unul sau doua bine…..

Leave a Reply

