Biosource de la Biotherm

Sunt foarte curioasa legat de tot ceea ce este nou in materie de cosmetice si produse de ingrijire. Dar cred ca asta nu mai este de ceva timp o noutate pentru voi🙂.

Iarna trecuta, nu stiu cum s-a intamplat, dar ramasesem fara demachiant. Vroiam sa imi cumpar ceva ce nu mai folosisem niciodata. Auzisem tot mai multe pareri in ultimul timp despre produsele Biotherm si am zis ca trebuie sa incerc si eu ceva de la ei.

Dupa cum bine stiti in ultimii ani au aparut tot mai multe produse de curatare: laptele demachiant, apa de demachiat, spuma, lotiunea demachianta, servetelele demachiante etc…dar mie imi place sa folosesc cel mai mult laptele demachiant, in special dimineata inainte sa ma machiez. Asa ca am ajuns sa folosesc de aproape 9 luni laptele demachiant clarifiant BIOSOURCE de la Biotherm (in caz ca nu stiati Biotherm este un brand creat de biologi).

Demachiantul BIOSOURCE Clarifying Cleansing Milk este un lapte de curatare cu microelemente si saruri minerale esentiale cu effect de clarifiere. Este potrivit tenurilor normale si mixte.

Se aplica foarte usor pe fata cu o discheta demachianta sau cu degetele, iar apoi se clateste cu apa, cu apa micelara sau cu tonic. Se poate folosi atat dimineata, cat si seara; dupa clatire iti vei simti fata usoara, proaspata si relaxata pregatita pentru machiaj. Eu l-am aplicat aproape in fiecare dimineata pe intrega fata si pe gat, acum mai am foarte putin din el😦 si il clatesc ori cu apa micelara Bioderma, ori cu tonicul de la Mario Badescu. Purifica, curata tenul si ii confera luminozitate.

Mi-a facut placere sa il folosesc in ultimele luni, dar nu cred ca o sa il mai cumpar in viitorul apropiat, in primul rand pretul este foarte mare si in al doilea rand nu este un produs care sa imi placa la nebunie. Este bun, dar nu cel mai bun in opinia mea.

Daca sunteti interesate il puteti cumpara din magazinele Sephora si Douglas. Pretul este de 116 lei pentru 200 ml. Valabilitatea este de 12 luni.

Active Ingredients:
– Pure Extract of Thermal Plankton.
– Glycerin.
– Seaweed extract

Ati incercat ceva de la Biotherm?

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “Biosource de la Biotherm”

Leave a Reply

