June Beauty Products

Machiajul meu in ultima luna a fost destul de cuminte neavand prea mult timp la dispozitie si nici stare ca sa ma machiez. Si totusi am descoperit cateva produse noi care merita un loc fruntas in lista mea de preferate.

Unul dintre este:

Peter Thomas Roth Instant Mineral Powder SPF45 – este o pudra minerala transparenta cu SPF 45, perfecta pentru vara, mai ales in cazul expunerii excesive la soare. O poti aplica pe intreaga fata, pe maini, pe decolteu ori de cate ori simti ca ai nevoie, este foarte usor preluata de piele si nici macar nu se vede si nici nu se simte. Ofera tenului un aspect natural, radiant. Mirosul este un pic ciudatel la inceput, dar se pierde imediat. Are incorporata o pensula speciala cu ajutorul careia o poti aplica fara probleme.

Sunt foarte incantata de ea, nu imi usuca in nici un fel pielea, o port mereu in geanta si de cand am descoperit-o nasul si barbia mea nu mai stralucesc asa de repede. Daca ar fi sa aleg un singur produs solar pentru aceasta vara aceasta pudra as alege-o.

Contine Titanium Dioxide (20.75%) si Zinc Oxide (19.60%) pentru protectia impotriva razelor solare UVA/UVB.

Un alt produs de care sunt foarte incantata  este:

CHANEL Rouge Coco Shine ‘Sourire‘ – de cand l-am vazut in clipul de prezentare realizat de Lisa Eldridge pentru Chanel numai cu gandul la el am stat si de cand il am numai cu el m-am dat  :). Este cremos, se vede foarte frumos pe buze, le hidrateaza si se aplica foarte usor si repede.

Make up Forever Aqua Eyes nuanta Champagne 23L( metallic pink champagne) – l-am folosit in coltul intern al ochilor pentru un pic de luminozitate.

Essence Multi Action Mascara  – nu imi place foarte, foarte mult deoarece mi se pare ca imi cam lipeste genele, dar cum l-am folosit intreaga luna am zis sa il adaug in lista.

Iluminator Nars Orgasm – m-am intors la unul dintre preferatele mele in materie de iluminatoare.

Si cam astea ar fi produsele de make-up cu care m-am “rasfatat” eu in aceasta luna care mi-am dorit sa treaca cat mai repede. Si bine ca a trecut cu bine!

Va pup si va mai astept!!!

9 thoughts on “June Beauty Products”

Leave a Reply

