Body products

Pana acum ceva timp nu am acordat foarte multa atentie produselor de ingrijire corporala. Era suficient pentru mine gelul de dus si o crema de corp din cand in cand. Greseala mare!

Mi-am dat seama ca intr-adevar pielea reflecta starea de sanatate a organismului nostru si un simplu gest cat de mic conteaza. Folosirea zilnica a unui produs cosmetic adecvat imbunatateste considerabil aspectul pielii.

Cremele, scruburile, gelurile,… toate se înscriu pe lista de produse care nu trebuie sa lipseasca din trusa unei femei.

M-am gandit sa va arat si voua ce am inclus in regimul meu de ingrijire corporala.

Gelul de dus CLEAN ON ME – Soap &Glory – sunt la a doua sticla deja, asa mult imi place. Imi curata foarte bine pielea, o hraneste intensiv si in plus o lasa fina si catifelata. Contine extract natural de coaja de mandarina si lotiune de corp incorporata, pentru un plus de hidratare. Miroase foarte, foarte frumos, desi am citit ca are mirosul parfumului Coco Mademoiselle de la Chanel mie nu mi se pare, aduce mai mult cu Miss Dior Cherie. Are si pompita ceea ce il face mai usor de utilizat, iar cantitatea este de 500 ml.

Lotiunea pentru corp VANILLA DEELITE – Lush – este o crema pentru maini si corp, are o textura fina care este absorbita rapid de piele. Are un miros dulce placut. Sunt multe creme de corp care miros bine si o puteti alege pe cea care va place. Eu o ador pe aceasta.

Crema LOVELY JUBBLIES – este o crema de la Lush pentru gat, decolteu si sani, ideala pentru hidratare si fermitate. Am mai scris acum ceva timp depre ea.

Coconut & Hibiscus Body Scrub de la Boots – este un exfoliant natural, cremos pe baza de ulei hidratant de nuca de cocos organic si extract exotic de hibiscus care ajuta la indepartarea celulelor moarte de la suprafata pielii lasand o piele fina, moale si hidratata. Este placut si eficient, miroase foarte frumos pentru timp indelungat, precum o crema de corp. Nu este preferatul meu, dar isi face treaba bine. Iar acum este necesar daca ne dorim ca bronzul sa reziste mai mult timp. Il gasiti in farmaciile Sensiblu.

SELF TAN BRONZING MOUSSE – St. Tropez – este cea mai buna spuma autobronzanta din ce am incercat eu pana acum. Aceasta ofera pielii un bronz cu un aspect natural si stralucitor, se intinde foarte usor, se usuca repede, rezista pe piele o perioada lunga de timp si nu lasa urme. Are un parfum subtil, revigorant. Inainte de aplicare pregateste pielea prin exfoliere si hidratare. Nu imi place pretul destul de mare si de aceea nu o recomand, dar eu am cumparata-o la oferta. Folosesc niste manusi din latex cand o aplic pentru a nu imi pata mainile.

Si cam astea ar fi toate.

Voi ce produse pentru corp folositi?

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “Body products”

  1. buna scumpa din ce ai prezentat u nu am folosit nimic,produsele lush mi-se par cam scumpe🙂 deocamdata am gelul de dus de la Online cu vanilie si o lotiune-crema de corp de la Tesori cu mosk alb🙂 sunt favoritele mele poop

    1. Da intr-adevar sunt cam scumpe,dar eu le-am primit cadou. Lovely Jubblies insa imi place foarte mult.De la Online am si eu gelul pentru igiena intima cu musetel.

Leave a Reply

