22 Just Love by Dana Budeanu

Am fost zilele trecute in Baneasa Shoping City si fiind pe acolo am intrat sa vad si eu cea mai noua linie vestimentara, 22 Just Love a Danei Budeanu.

Colectia contine topuri si tricouri din in şi din modal. Eram foarte curioasa sa vad in special rochiile, cum sunt, cum arata, cum vin pe tine, mai ales ca toate hainele din aceasta colectie sunt one size, adica nu exista masuri, se potrivesc oricarui tip de silueta.

Nu am incercat nimic, deoarece preturile destul de maricele m-au facut sa ma razgandesc. Si mai era si o singura cabina de proba, iar in magazin mai erau cateva domnisoare interesate sa cumpere, care stateau la coada sa incerce.

De rochii nu am fost atat de impresionata, nu mi s-au parut cine stie ce, inul acela tesut in India mi se parea foarte aspru. Cea pe care o vazusem pe site si care mi-a placut este aceasta rochie indie 5 care este la pretul de 396 Ron. Si este una dintre cele mai ieftine.

Tricourile din modal insa mi-au placut cat de cat. Modalul este un bumbac foarte fin şi foarte moale si cred ca se simte foarte bine pe piele. Eu in general imi doresc haine placute la atingere si din bumbac.

As fi ales tricoul tee5-305 Ron((!?!?!), dar nu pe roz, mi-as fi cumparat pe un verde/kaki (in magazin aveau mai multe nuante decat pe site). Dar m-am razgandit deoarece mi se pare totusi cam scump pentru un tricou.😦 Dar cred ca venea foarte interesant.🙂

Interesant este si clipul de prezentare realizat de Iulian Moga.

Daca nu sunteti din Bucuresti sau nu puteti ajunge la magazin si va doriti sa va cumparati ceva din aceasta colectie puteti intra pe shop.danabudeanu.ro si sa va comandati de acolo.

Bratarile sunt de la 50 de Ron in sus.

Chiar sunt curioasa ce parere aveti despre această colectie?

Va pup si va mai astept!!!

7 thoughts on “22 Just Love by Dana Budeanu”

  1. Wikipedia spune ca modalul este o textila semi-sintetica, un fel de rayon. Se foloseste in amestec cu bumbacul, dar nu este bumbac. Asa ca treaba asta cu bumbac foarte fin si moale e praf in ochi. In rest, nu mi se pare grozava colectia. Daca tricourile ar fi fost vreo 30 de lei, poate as fi cumparat unul sau 2, dar la 290 -305 lei lei, mi se pare hotie..

  2. Am o parere foarte proasta! mie mi se par cosmopolite , exagerat de scumpe pentru cat de dezbracata pari in ele.
    Rochia de pe ea , de la “Alegerile Mihaelei” era frumoasa si i se potrivea!

Leave a Reply

