My Top 3 M·A·C Lipsticks

Nu imi machiez foarte des buzele, dar sunt zile, mai ales vara, in care rujul conteaza. Nu am nici foarte multe rujuri, dar dintre cele pe care le am m-am gandit sa fac un top cu cele care imi plac mie cel mai mult de la M·A·C.

Locul 3.

MAC Myth Lipstick – l-am purtat foarte mult vara trecuta, mi-a placut la nebunie cand l-am cumparat, dar in ultimul timp nu prea m-am mai dat cu el. Este un ruj cremos nude. Trebuie sa fii foarte atenta atunci cand il porti ca buzele tale sa fie foarte bine hidratate.

Face parte din gama rujurilor cu finish SATIN ceea ce insemna ca este cremos, confera un aspect opac, cu un pic de luciu. 

Locul 2.

MAC Modesty Lipstick – este rujul care se apropie cel mai mult de culoarea buzelor, este un roz-nude prafuit, nu este nici prea tern, nici prea glossy. Imi place si atunci cand ma grabesc este primul pe care pun mana deoarece se asorteaza cu orice.

Face parte din gama rujurilor cu finish CREMESHEEN, cele cu o textura cremoasa si hidratanta, cu stralucire naturala, dar nu foarte pigmentate.

Locul 1.

MAC Girl About Town Lipstick – este la momentul acesta rujul meu preferat, il pot folosi si pentru machiaj de zi si pentru machiaj de seara, iar pentru vara este minunat (l-ati mai vazut la preferatele lunii mai). Este o nuanta de roz fuchsia inchis, o culoare vibranta intensa.

Face parte din gama rujurilor cu finish AMPLIFIED CRÈME, cele care sunt foarte cremoase, foarte pigmentate si cu luciu intens.

Ati incercat vreunul dintre ele? Care este rujul vostru preferat de la MAC?

Va pup si va mai astept!!!

6 thoughts on “My Top 3 M·A·C Lipsticks”

  1. Desi detin produse MAC,rujuri de la ei nu am avut niciodata.Am doar o trusa micuta si FDT MAC NW 20 care pentru mine este cel mai bun FDT incercat vreodata
    Dintre cele 3 prezentate de tine cel mai mult imi place MAC GIRL ABOUT TOWN LIPSTICK ,este culoarea mea preferata si cred ca o sa imi iau cu prima ocazie!
    Sper sa se mentina destul cat sa-si merite banii
    Sa le folosesti cu drag

    1. Mie imi place ca au foarte multe culori la rujuri si ai de unde alege si mi se par destul de bune. GIRL ABOUT TOWN se vede foarte frumos pe buze.

Leave a Reply

