Flormar 424

Am plans eu cateva zile dupa oja de la OrlyGumdrop dar pana o sa mi-o cumpar eu cred ca mai dureaza. Ultima oara cand am fost la standul Flormar am zis ca am gasit ceva mai frumos si mai ieftin… si astfel am cumparat Flormar 424. Este o culoare frumusica un fel de mint green, dar tot la Gumdrop imi sta gandul.

In general mie imi cam plac toate ojele Flormar, sunt si ieftine si bune si au o multime de culori ca sa ai de unde alege. 424 mi s-a parut totusi cam greu de aplicat (bine eu nici nu am foarte multa rabdare sa imi fac manichiura) si mi-as fi dorit sa fie un pic mai deschisa. Dar acum merge si asa. E bine ca s-a pastrat cam toata saptamana si nici nu am aplicat nimic pe deasupra.

Pozele sunt facute astazi, iar cu oja m-am dat luni in doua straturi de aceea pare si mai inchisa.

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Flormar 424”

  1. E f frumoasa culoarea si sa stii ca mie, din punct de vedere calitativ, imi plac mai mult ojele Flormar decat Orly. Sunt ieftine si uneori mult mai bune decat altele de la marci cu pretentii…Asa ca ai facut o alegere f buna!🙂

      1. depinde clar si de ecranul calculatorului, dar cea mai tare faza mi se pare ca pe e-mail imi apare o nuanta si knd am intrat pe blog e un pic mai inchisa, dar ca sa ma conving noroc ca am realul aproape si o sa ma convig si si eu maine cum arata :)). Oricum sa stii ca arata foarte bine dupa o saptamana si fara top coat🙂

      2. Pai da si la mine poza din laptop pare mai deschisa, dar pe blog e mai inchisa.Habar nu am de ce, dar seamana cat de cat.🙂

Leave a Reply

