Shiseido Suncare Sun Protection Liquid Foundation N SPF30

Mi-am cumparat acest fond de ten cu gandul ca va fi perfect pentru aceasta vara si asa si este. Il folosesc de aproximativ o luna si a devenit unul din preferatele mele.

L-am cautat in toate magazinele de cosmetice de la noi, dar din pacate nu l-am gasit si asa am facut prima comanda pe StrawberryNet. L-am ales pe cel cu protectie solara SPF30 (exista si cu SPF 42), nuanta SP50 (este disponibil in 7 nuante SP10-SP70) care mie mi se potriveste perfect si am dat pe el 140 Ron. Pe langa am mai primit si un buretel, dar eu prefer sa il aplic tot cu degetele.

Imi place ca se vede atat de natural, ca si cum nu as purta deloc make-up (si asta imi doresc cel mai mult de la un fond de ten). Are o textura uşoara, nelipicioasă, se intinde uniform pe faţa, mentine un aspect natural, fin pe piele, confera luminozitate tenului si se pastreaza toata ziua. Prima oara cand l-am aplicat nu mi-a placut asa de mult, dar dupa cinci minute cand m-am uitat din nou in oglinda era cu totul altceva ca si cum s-ar fi inteles perfect cu pielea mea. Puteti apela si la pudra libera pentru zona T, dar eu simt ca nu am nevoie cu acest fond de ten decat dupa cateva ore bune.

Este foarte lichid, asa ca inainte trebuie agitat bine. Are o acoperire medie si cred ca se potriveste tuturor tipurilor de ten. Este un fond de ten ideal pentru machiajul de zi cu zi, confera un aspect natural pielii si nu o „incarca” in nici un fel. Are un miros subtil, dar mie imi place. Este destul de rezistent la transfer, dar nu atat incat sa poti sa iti stergi fata pe haine.🙂

Conţine Rose Apple Leaf Extract un antioxidant pentru a neutraliza radicalii liberi si este non-comedogenic.

Practic, poti avea incredere in Shiseido Suncare Sun Protection Liquid Foundation deoarece isi face treaba bine si daca fata ta arata bine, atunci si restul machiajului arata bine. Eu sunt foarte multumita de el si il recomand cu drag.

Ati incercat acest fond de ten? Cum vi s-a parut? Si care este fondul de ten preferat? (astept sugestii)

Va pup si va mai astept!!!

8 thoughts on “Shiseido Suncare Sun Protection Liquid Foundation N SPF30”

  1. Sa-l folosesti cu mare drag! Eu folosesc Mac NW 20 si as dori sa-mi cumpar un NARS.Am de la Shiseido un kit de sprancene cu doua culori:negru si maro,foarte scump insa nu si-a meritat banii pentruca nu are si o tavita cu ceara pentru fixare

    1. La mine e primul produs Shiseido pe care il am. De la MAC am avut decat fondul de ten face and body. Si eu vreau de mult unul de la Nars si tot astept sa se iveasca ocazia.:)

  2. Nu stiam de fondul asta de ten, dar am niste farduri Shiseido are imi plac la nebunie. Bine, am mai avut diverse mostre de la ei, dar nu de fdt.
    Daca se mentine mat pe ten macar cateva ore, ar fi ideal din punctul meu de vedere.😛

    1. Da, pai asta imi place si mie la el. Se mentine cateva ore, dar asa am eu tenul mixt si nu am gasit produsul minune care sa imi faca sa nu mai straluceasca nasul. Ei in prezentarea lui oricum zic ca are un aspect mat.

Leave a Reply

