Disappointing Products

Asa cum am multe produse pe care le iubesc si cu care imi face placere sa ma dau, sunt si cateva produse care imi plac mai putin spre deloc sau pe care le folosesc pana se termina, dar nu o sa le mai cumpar. Nu am foarte multe, deoarece inainte sa dau banii pe ceva imi place sa ma documentez si sa vad daca se merita sa investesc in ele, dar ca in orice situatie exista si exceptii.

Una dintre ele este samponul uscat No Drought de la Lush. Am fost foarte curioasa sa il incerc fiind primul sampon uscat-pudra pe care l-am folosit. Si cred ca am gresit. Pe langa faptul ca fac o mai mare mizeria de cate ori il folosesc(ambalajul are un minus maareee), nu mi se pare ca imi curata nici prea bine parul. Dupa aplicare simt pudra peste tot si in par si pe scalp. Desi il am de cateva luni bune, nu prea l-am consumat si cred o sa ma tina o vesnicie la cat de des il folosesc.🙂 Am dat pe el 45,80 lei si nu cred ca se merita. Singurul lucru care imi place este mirosul, subtil de lamaie.

Lotiunea micelara Ivatherm care mi se pare fara dar si poate cea mai proasta dintre toate pe care le-am incercat eu pana acum. Bine ca am primit-o cadou si ca nu a trebuit sa dau banii pe ea. Cred ca si daca as turna apa de la robinet sau apa plata pe o discheta demachianta ar fi mai buna decat lotiunea asta.

Demachiantul Mario Badescu Cleansing Milk with Carnation and Rice Oil. Nu este un demachiant prost, inca il folosesc si acum, dar nici unul cine stie cum si are si un miros ciudat. Ce nu imi place la el este pretul destul de mare 75 lei pentru 177 ml, iar la banii astia gasesc unul mult mai bun. De exemplu am unul de la Melvita care imi place foarte mult si care este 55 de lei 200 ml.

Concealer Erase Paste de la Benefit care la nici o ora de la aplicare mi se strange urat in liniile fine de sub ochi. Este un produs destul de scump pe care nu l-as mai cumpara.

Si cel mai mult am fost dezamagita de kit-ul pentru sprancene Brow Zings de la Benefit. Fardul mi se pare ca se intinde foarte prost, iar ceara miroase atat de urat si nu e de nici un folos dupa parerea mea. Il tin sa il folosesc cand mai plec pe undeva, dar nu imi este de nici un ajutor.😦 Kit-ul pe care l-am avut de la Too Faced era de o mie de ori mai bun si mai ieftin, iar produsele de la Anastasia Beverly Hills sunt super bune.

Si cred ca ar mai fi cateva, dar acum nu mi le mai amintesc. Ce produse v-ati cumparat si nu v-au placut deloc?

Va pup si va mai astept!!!

2 thoughts on “Disappointing Products”

    1. Eu nu il recomand, dar stii cum e, toti suntem diferiti. Iar kit-ul nu imi place mai deloc.😦. Pudra Brow Powder Duo de la ABH este mult mai buna.

Leave a Reply

