May Beauty Products

Iata ca a venit momentul sa va arat cu ce produse m-am mai “imprietenit” eu in aceasta luna.

M·A·C Paint Pot culoarea Painterly – il aveam de ceva vreme, dar uitasem complet de el. Este bun ca baza pentru ochi, dar eu l-am folosit si ca fard, pe toata pleoapa mobila, iar apoi ma dadeam cu rimel si cam acesta era machiajul meu rapid de dimineata.

Sun Protection Liquid Foundation de la Shiseido – pe care l-am purtat mult in ultimul timp si care a devenit unul dintre fondurile de ten preferate. Eu rar daca termin un fond de ten, deoarece ma plictisesc de el si intre timp mai si expira, dar pe acesta vreau sa il folosesc pana la ultima picatura.🙂

Apa de trandafir Melvita – imi place sa ma dau cu ea in fiecare dimineata inainte de a aplica fondul de ten pentru un efect de tonifiere al pielii.

M·A·C Lipstick Girl About Town – imi place atat de mult si ma intreb cum de nu mi l-am cumparat pana acum. Cred ca este preferatul meu dintre toate rujurile pe care le-am incercat de la M·A·C.

Make Up Forever HD Blush # 6 – i-am facut un review acum ceva timp si in aceasta luna am tot incercat sa il termin, dar se pare ca aveam dreptate si ca ma tine foarte mult.

24/7 Concealer Pencil de la Urban Decay nuanta CIA – un concealer foarte pigmentat, cremos si usor de aplicat. Nu ma pot hotărî inca care imi place mai mult intre el si corectorul de la Bobbi Brown. Pe ambele le iubesc la fel de mult. Si cred ca vor ramane preferatele mele mult timp.

Dupa cum vedeti luna aceasta am folosit mai mult produse care mi-au placut si pe care le recomand cu drag. Ar mai fi cateva, dar vreau sa le las pe mai tarziu.

O zi/seara placuta!

Va pup si va mai astept!!!

6 thoughts on “May Beauty Products”

  1. O gramada de produse faine, sa le folosesti cu placere in continuare…..luna iunie sa-ti aduca numai bucurii.

Leave a Reply

