New Garnier BB Cream

Zilele trecute am fost placut surprinsa sa vad in magazine noua BB Cream de la Garnier potrivita pentru tenul mixt si gras. Desi aveam varianta originala am zis sa incerc si BB Cream Oil Free mai ales ca era si la oferta.

Am citit multe review-uri despre crema de la Garnier, unele bune, altele mai putin bune asa ca nu are rost sa mai scriu si eu unul, atat spun ca mie una imi place. Personal, nefolosind niciodata minunata BB Cream utilizata de japoneze si coreence nu voi putea face o comparatie intre produsul Garnier si aceea.

In postarea de astazi vreau sa va dau mai multe detalii depre BB Cream Garnier varianta Oil Free. Este potrivita in special daca ai tenul gras si cauti un produs de ingrijire mai usor, cu grad de acoperire mai mic decat fondul de ten. Aceasta crema promite netezirea, corectarea, luminarea, hidratarea, protejarea si acoperirea imperfectiunilor tenului. Formula sa unica fara ulei, cu perlite ultraabsorbante, special creata pentru tenul gras, ajuta la controlul pe durata intregii zile a luminozitatii, datorita agentilor anti-grasime.

Este o crema usor colorata, disponibila in doua nuante light si medium (ca si cealalta, dar parca light-ul de acum este putin mai deschis) si de data aceasta cu factorul de protectie solara (SPF) 20, pentru protectia tenului impotriva razelor UV. Ambalajul este diferit, tubul este mai subtire si mai lung, mai usor de utilizat.

BB Cream Oil Free are o consistenta mai lichida decat originalul. Este foarte usor de aplicat si amestecat, uniformizeaza si matifiaza tenul intr-un mod discret, confera luminozitate (dar nu atat de mult ca BB Cream-original), iar pielea nu mai pare lucioasa si uleioasa. Acopera binisor imperfectiunile si imi place ca lasa tenul sa respire. Mirosul floral parca a disparut sau cel putin eu nu il mai simt.

Asta este cam prima mea impresie, deoarece nu am folosit-o indeajuns de mult ca sa ii vad toate efectele.

Daca v-ar interesa un review mai amanuntit imi puteti scrie la comentarii.

V-ar placea sa incercati noua BB Cream?

Va pup si va mai astept!!!

27 thoughts on “New Garnier BB Cream”

  1. Eu cred ca mi-s nitel dusa caci nu simt nici un iz de parfum.🙂 Folosesc de cateva zile varianta pentru ten mixt si sunt extrem de incantata!

  2. vai dar chiar sunt in urma cu stirile rau =)) eu am vazut-o, dar credeam ca e o varianta mai micuta a celei originale, nicidecum ca e o noua formula. M-ar interesa si pe mine niste poze before si after daca vrei, pretty please🙂

  3. Eu o ador . O folosesc zilnic ca inlocuitoare a fondului de ten. In zonele problematice precum zona obrajilor sau a cearcanelor folosesc anticearcan si gata . Este atat de usoara are o textura fluida lucru o face usor de aplicat . Merita incercata de persoanele cu tenul mixt/ gras.

  4. HM,tocmai azi am vazut in Dm acest nou BB cream de la Garnier…..eu azi am incercat o mostra de la L’Oreal BB cream…..deocamdata nu pto sa-mi spun parerea….o sa mai incerc si o sa-mi fac o parere ce anume mi s-ar potrivi.Multumesc pentru postare mie personal imi e de real folos.Pupicei si o zi frumoasa Neta

  5. Un Swatch nu ar fi stricat sau o comparatie mai detalaliata…
    Mie personal nu mi-a placut primul Bb Cream de la Garnier si sincer nici al doilea nu m-a impresionat deosebit, din ce am vazut la testerele oferite. Poate incerci produsele din Asia si apoi o sa vezi ca diferenta este enorma.
    Sa te bucuri de el🙂

    1. Multumesc frumos. Pai am zis ca asta e prima idee pe care mi-am facut-o. Cat despre cele din Asia vreau sa o incerc de mult pe cea de la Lioele, dar inca nu am avut ocazia.

  6. Sa ca au facut bine ca au scos si aceasta varianta, pentru ca pentru persoanele cu tenul mixt, cea veche era un cosmar! Sunt convinsa ca merita incercata! Multumim pentru review~

  7. cum vara nu folosesc mai deloc fond de ten miar placea sa incerc aceasta BB crema minunata si la cat de bine ai explicat tu acum sunt si mai curioasa sa l testez macar .

    1. Eu am un ten mixt dar acneec cu forte multe puncte negre de care nu reusesc sa scap.Oare aceasta crema mi-ar fi de folos ? Ne spui te rugam cat costa?

Leave a Reply

