Produse de beauty II

Am scris la inceputul acestei luni un post cu ce produse de beauty am mai incercat in ultimul timp si acum revin cu un update cu alte cateva produse noi, unele primite si altele cumparate de mine.

Crema Lovely Jubblies de la Lush careia i-am facut un review si care imi place mult. Thanks sis.

Pudra de corp Lustre de la Lush (primita tot de la sora mea); are un miros foarte frumos.

Crema colorata L’erbolario care este un altfel de fond de ten si mi se pare foarte potrivita pentru aceasta vara. Va avea un articol separat.

Crema de fata L’erbolario.

Balsam de buze L’erbolario. Care nu e cine stie ce. Un balsam simplu si atat. L-am primit cadou la achizitionarea unor produse.

Daca va intereseaza vreun produs nu ezitati sa imi scrieti.

Va pup si va mai astept!!!

3 thoughts on “Produse de beauty II”

Leave a Reply

