Lovely Jubblies – Breast Cream

Am primit aceasta crema de la Lush pentru gat, decolteu si sani, cadou de la sora mea(ea este a little Lushies girl🙂 ). Trebuie sa spun ca mi-a starnit foarte mult curiozitatea, in primul rand numele ei si am fost foarte incantata sa o incerc.

Lovely Jubblies este o crema de lux ce contine ingrediente speciale pentru intinderea si netezirea pielii: uleiul de migdale(cunoscut pentru proprietatile sale hidratante), untul de cacao, uleiul de jojoba, uleiul de avocado si ceara de albine toate combinate iti fac o piele fina si catifelata iar zona pieptului seducatoare chiar mai atragatoare.

Mie mi-a placut foarte mult inca de la prima aplicare. Dupa fiecare dus nu uit niciodata sa ma dau cu ea pe gat si pe piept. Ceea ce este un pic ciudat la mine, deoarece crema de corp obisnuita ramanea zile intregi neatinsa. Din acest motiv, in general, folosesc mai mult crème de dus sau geluri de dus foarte hidratante.

Imi place la aceasta crema faptul ca se intinde foarte usor, se absoarbe usor, hidrateaza bine pielea si ii confera fermitate si, nu in ultimul rand, pentru placerea oferita simturilor cu fiecare aplicare: un buchet de flori proaspete de portocale, petale de crin, trandafiri, iasomie si ylang ylang. Un miros ce dureaza mult timp.

Nu pot sa spun ca am observat cine stie ce mari diferente la nivelul bustului si nici nu stiu la ce ar trebui sa ma astept, este mai mult ca ceva preventiv, dar ceea ce vad acum este ca a imbunatatit rapid si vizibil aspectul pielii. Parerea mea este ca o poti folosi oriunde simti ca ai nevoie de hidratare, de fermitate si de protectia zonei decolteu-gat-bust.

Pentru mine, este cu siguranta un produs pe care imi face placere sa il folosesc. Are o textura foarte placuta si v-o recomand si voua, atat la debutul sezonului cald, cat si pe parcursul acestuia. Este hidratanta si intra lejer in piele.

Ati incercat-o? Cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!!!

8 thoughts on “Lovely Jubblies – Breast Cream”

  1. ce blog dragut!!
    pe mine cat ma imbie produsele lush cu mirosurile lor, tot nu ma indur sa-mi cumpar ceva. mi se par prea scumpe si in plus, eu mor dupa ambalajele luxurious…stiu de banii aia, sau daca mai adaug eu putin, imi pot lua ceva high-end..

Leave a Reply

