M·A·C Collection- Hey Sailor!

M·A·C a adus si in magazinul din Baneasa Shoping City noua colectie de vara M·A·C- Hey, Sailor!.

Citisem de ceva timp de aceasta colectie pe blogurile de beauty si m-am bucurat sa vad ca a aparut asa de repede si la noi, bine am inteles ca a fost lansata intai la nivel internaţional in luna mai.

Este o colecţie destul de mare de 38 de piese pentru buze, ochi, fata, obraji şi corp, o multime de produse noi, culori noi de produse actuale, asa ca nu prea ai cum sa nu iti gasesti ceva care sa te atraga.

Mie, inainte de toate mi-a placut foarte mult ambalajul in dungi marinaresc. O idee draguta pentru vara care te duce cu gandul la apa, soare, lumina sau plaja.

Si acum vreau sa va arat la ce mi-a ramas mie gandul:

LIPSTICK SAIL LA VIE-Bright mid-tone orange (satin) – pe care am vrut sa il cumpar, dar din pacate era Sold Out.😦

Mi-a placut si RED RACER-Bright yellow red (satin).

LIPGLASS RIVIERA LIFE 

EYE SHADOW FEELING FRESH-Bright green (frost)

PIGMENT OLD GOLD-High frosted tarnished gold (frost)

HIGH-LIGHT POWDER CREW-Soft peachy cream with fine shimmer – care imi pare rau ca nu mi-am cumparat-o

Si cele doua M·A·C TO THE BEACH BODY OIL

SEASIDE
MAN
Ce va place mai mult din aceasta colectie?
Va pup si va mai astept!!!

3 thoughts on “M·A·C Collection- Hey Sailor!”

  1. Eu sunt indragostita de blush-urile din colectie si de uleiuri. Pe cel inchis il vreau neaparat..dar cine stie cat costa la noi…

  2. toate imi plac, insa cel mai mult imi place HIGH-LIGHT POWDER CREW-Soft peachy cream with fine shimmer

Leave a Reply

