Cosmetice-cheie

Chiar daca nu esti o beauty-addict sunt cateva produse esentiale care nu ar trebui sa lipseasca din trusa de make-up a fiecareia dintre noi. Asadar:

Pentru ingrijirea pielii ai nevoie de – un demachiant. Nu este o idee tocmai buna sa mergi la culcare fara a indeparta machiajul, sebumul sau impuritatile adunate peste zi de pe fata, gat si decolteu.

Iar inainte de a incepe sa iti faci orice machiaj este indicat sa iti cureti tenul in profunzime. Recomand solutia micelara Bioderma sau laptele demachiant Clarins.

o crema de zi sau/si de noapte(eu crema de noapte nu folosesc), iar in perioada acesta asigura-te ca folosesti o crema cu protectie solara. Recomand crema de zi Alpha-H cu SPF 30.

Pentru machiaj este necesar un fond de ten, daca ai si unul cu protectie UV cu atat mai bine. Acum recomand Shiseido – Sun Protection Liquid Foundation SPF 30 pe care incep sa il iubesc in fiecare zi mai mult🙂.

Alege un fond de ten care sa iti placa cum arata pe fata, cum rezista, cum se intinde,..etc…cu alte cuvinte sa iti dea incredere. Daca ai nevoie, ascunde petele sau cearcanele cu un concealer. Imi place foarte mult 24/7 CONCEALER PENCIL de la Urban Decay.

blush-ul iti este cu siguranta cel mai bun prieten. Este produsul de make-up care te scoate din orice incurcatura, da culoarea si iti improspateaza fata cel mai bine. Eu il iubesc.

Poti opta intre un blush cu textura pudra sau unul tip crema, sub forma de gel sau lichid, in functie de ce nevoie ai si cum iti place. Eu le folosesc mai mult pe cele de tip crema.

– mai ai nevoie de o mascara water-proof cum ar fi Aqua Smoky Lash de la Make Up Forever. Aici as vrea sa introduc si ondulatorul de gene deoarece mi se pare esential in realizarea unui machiaj perfect. Impreuna cu o mascara, un astfel de aparat te poate ajuta sa obtii ochii mai mari, mai frumosi si mai patrunzatori.

Daca n-ai incercat pana acum aparatul pentru intoarcerea genelor, te sfatuiesc sa-ti achizitionezi unul.

– pentru buze foloseste un balsam sau un gloss in culoarea pielii.

Si cam astea sunt, dupa parerea mea, produsele care iti sunt utile pentru a-ti mentine frumusetea.:)

Fireste ar mai fi multe de adaugat, dar am zis sa ma limitez doar la 6-7 produse-cheie. Cu ce ati mai completa voi aceasta lista?

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “Cosmetice-cheie”

  1. Eu as mai pune pe lista un gel de spalare pentru ten, e o preferinta personala, eu ma spal dupa ce ma demachiez, iar daca am un machiaj mai light (doar pudra si blush) sar peste demachiant si folosesc direct gelul. Pentru demachierea ochilor prefer un bifazic, insa din ce am citit se pare ca micelara de la Bioderma se descurca bine la acest capitol, n-am incercat-o insa.
    As mai adauga si cateva produse esentiale pt. maini (crema, un produs pt. cuticule, pila) si o crema de corp, intra tot la cosmetice, nu?🙂

    1. Si eu mai folosesc din cand in cand un gel non-spumant de la Mario Badescu.Pudra nu prea. Pentru ochi mi se pare foarte buna Bioderma. Da, intra si ele, dar eu am zis sa aleg produse mai mult pentru ten.:)

Leave a Reply

