Prima comanda Strawberry.net

Astazi mi-a ajuns si mie coletul de pe StrawberryNET.com. Comanda o facusem pe 1 mai, deci pot sa spun ca a ajuns repejor. Bine, eu as fi vrut cat mai repede, dar acum ce mai conteaza?! O sa vedeti imediat despre ce este vorba.

A fost prima mea comanda la ei si am ramas impresionata. Cutia a venit foarte ingrijita, legata cu funda din satin, produsul era ambalat in hartie de cadouri, foarte dragut, iar inauntru se aflau mai multa bucatele de polistiren pentru a proteja produsele (deoarece am primit si ceva cadou) de deteriorare.

Asadar: Am in sfarsit mult-doritul si mult-asteptatul fond de ten Sun Protection Liquid Foundation de la Shiseido cu SPF 30, nuanta SP50. Cred ca va fi perfect pentru aceasta vara. O sa-i fac un review cu siguranta dupa ce o sa-l folosesc mai mult.

Si cadou am mai primit LipFusion Balm Lip Conditioning Stick SPF 15 nuanta Bitten.

Voi l-ati incercat?

Va pup si va mai astept!!!

8 thoughts on “Prima comanda Strawberry.net”

    1. Da, este pe nuante.Eu am SP50 si mi se potriveste foarte bine. Iar fondul de ten mi se pare foarte bun.Se intinde frumos si tine mult timp.

Leave a Reply

