New wishlist

In postul de astazi as vrea sa va arat la ce produse de beauty mai visez si eu🙂. Facusem aceasta lista de ceva vreme, dar abia acum i-a venit randul sa o postez, iar pe unele produse am apucat deja sa mi le achizitionez. O sa le vedeti cu siguranta intr-o postare viitoare.

Asadar:

Alpha H – Daily Essentials Moisturiserthis works – Clean Skin 5-in-1 Water – sunt tare curioasa daca e mai buna decat soluţia micelară Bioderma care este preferata mea.Kevyn Aucoin – Eyelash Curler

Urban Decay Naked 2 – de cand o tot vreau si abia o astept🙂

 

Parfum Jo Malone – Red Roses

Cam acestea ar fi produsele pe care mi le doresc acum mai mult si mai mult. Ca daca as scrie tot ce vreau eu cred ca lista ar fi infinita🙂.

Voi ce va doriti acum in materie de beauty?

Si mai vreau sa va intreb ceva: v-ar interesa un post cu ce am mai incercat si m-a dezamagit?

Va pup si va mai astept!!!

5 thoughts on “New wishlist”

  1. Nu am auzit despre niciunul din lista ta😦 ,dar banuiesc ca sunt calitative si din acest motiv ti le doresti.
    Si eu am un wishlist ,dar al meu e mai modest🙂
    Pupici.

  2. Nu sunt multe😀 E de bine :)) Kevyn Aucoin – hmm in sfarsit am aflat cum se scrie :)) Mereu aud de firma asta daar nu am vzt numele scris .

Leave a Reply

