Bobbi Brown Corrector

Incep prin a va spune din start ca acest corector mi se pare fara indoiala cel mai bun din tot ce am incercat eu pana acum.

Nu am cearcane foarte adanci si proeminente dar din pacate am, ca oricare dintre noi, iar cu cat sunt mai obosita cu atat se observa mai mult si atunci am nevoie de un produs care sa ma ajute sa le maschez.

Anticearcanele pe care le-am avut pana acum isi faceau treaba binisor, dar nici unul nu mi se parea indeajuns de bun. Am hotarat sa imi achizitionez acest corrector de la Bobbi Brown desi pretul lui a fost destul de mare 27euro – cumparat din Germania. Acum pot sa spun ca isi merita banii doar pentru ca este cel mai bun din toate pe care le-am incercat.

Este foarte cremos si hidratant si face ca pielea de sub ochi sa aiba un aspect proaspat si natural. Rezista aproape intreaga zi, eu nu obisnuiesc sa dau cu pudra peste el si chiar si asa tine cateva ore bune si se aplica cu usurinta. Imi place ca nu se mai formeaza nici cutele acelea urate sub ochi cum pateam cu alte corectoare sau anticearcane. Acopera foarte bine, chiar si semnele vizibile.

Eu il intind cu degetele, dar daca nu va place asa puteti incerca cu o pensula, tapotat usor.

Este si economic, putin din el imi ajunge pentru mult timp si sunt foarte multumita cu rezultatele sale. De aceea vi-l recomand si voua. De cand il am nu ma mai despart de el, se vede o diferenta destul de mare dupa aplicare..

Singurul lucru care nu imi place este faptul ca mi-am luat o culoare cam deschisa si tenul meu acum este mai bronzat, dar… asta e, oricum cu siguranta il voi recumpara. Nuanta pe care o voi alege este Light Bisque.

Corectoarele vin in doua game de nuante : Bisque (pink based) and Peach (peach based). Cel pe care il am eu este cu tonuri de roz numai bun pentru a acoperi foarte bine zonele intunecate de sub ochi dar şi pentru a lumina privirea.

Sper sa va fie de ajutor!

Voi l-ati incercat? Va place?

Va pup si va mai astept!!!

11 thoughts on “Bobbi Brown Corrector”

  1. Nu stii cumva daca folosesc fond de ten NW 20 oare ce corector Bobbi Brown se poate folosi!!
    Eu am de la firma asta cel mai bun eyeliner crema din toate cate le-am avut!

    1. Cred ca o sa ti se potriveasca Light Bisque, cel pe care vreau si eu sa mi-l iau. NW-urile de la MAC sunt tot pentru tenurile cu tenta roze.

  2. Se vede si in fotografie ca are consistenta cremoasa, dar daca zici ca este asa de bun atunci merita banii. Sa-l folosesti cu placere!

Leave a Reply

