April Beauty Products

Daca tot am ajuns si la sfarsitul lunii aprilie vreau sa va arat ce produse de make-up am mai folosit:

1. Trusa Finding Mr. Bright.

2. Rimelul Essence – multi action false lashes mascara. Datorita Andreei l-am cumparat si imi place mult. Un produs ieftin si bun.

3. Fard crema Maybelline Colour Tattoo 24 hour – nuanta 40 Permanent Taupe. Imi place culoarea, se intinde usor si se vede frumos. Mai am si 55 Immortal Charcoal. Au fost preferatele mele in aceasta luna.

4. Mario Badescu Special Cucumber Lotion – am avut o mostra si fiind foarte mult plecata in aceasta luna mi-a fost de mare ajutor.

5. Fondul de ten Healthy Mix de la Bourjois – tot asa a fost un produs pe care l-am incercat foarte mult in aceasta luna deoarece se afla in portfardul meu. Imi place, imi place cum miroase, dar nu pot spune ca este un fond de ten nemaipomenit.

6. MAC Cremeblend Blush – Posey. A fost mult timp blush-ul meu preferat, dar nu stiu din ce motiv am uitat de el. In aceasta luna l-am folosit foarte mult.

7. Bobbi Brown Corrector – a devenit produsul meu preferat. Mi se pare cel mai bun corector din tot ce am incercat pana acum, este foarte, foarte bun. Eu mi-am cumparat o culoare mai deschisa, iar acum tenul meu este mai bronzat si cred ca mi-ar trebui o nunata un pic mai inchisa, dar pana mi se termina e bun asa.

Este primul produs Bobbi Brown pe care l-am incercat si am ramas surprinsa. Love, Love, Love.♥

8. BB Cream – Garnier. Am primit-o cadou de la o prietena care ma auzise ca vreau sa o incerc si chiar imi place. Nu e cine stie ce produs minune, dar mie imi place sa ma dau cu ea.

Si cam astea ar fi produsele pe care le-am folosit luna aceasta impreuna cu cele pe care le utilizez in mod constant.

Va pup si va mai astept!!!

9 thoughts on “April Beauty Products”

Leave a Reply

