Benefit – Girl Meets Pearl

In ultimul timp am scris din ce in ce mai rar pe blog deoarece am avut o perioada foarte aglomerata cu multe proiecte si nu am mai avut timp de nimic altceva. Va multumesc pentru mesaje si ma bucur ca va ganditi la mine. Sper ca de acum postarile mele sa devina mai dese.

Astazi vreau sa va scriu despre un produs pe care am inceput sa il indragesc. Scrisesem intr-un post trecut de kit-ul Finding Mr. Bright de la Benefit si spuneam ca este un kit care marita achizitionat si pastrat.

Fiind foarte mult plecata zilele acestea aceasta trusa mi-a fost de mare ajutor pentru un ten frumos, luminos si fara imperfectiuni. Toate produsele fiind in varianta mini au fost nelipsite din portfardul meu.

Ce mi-a placut mie cel mai mult a fost Girl Meets Pearl un lichid dragut de culoare roz-auriu care aluneca pe ten conferindu-i acestuia luminozitate si o stralucire proaspata. Imi place chiar mai mult decat High Beam highlighter-ul care se afla si el in acest kit.

Poti sa-l aplici peste machiaj si va improspata aspectul fetei sau il poti folosi direct pe fata curata, pentru un tonus bun al pielii. Il poti amesteca si cu crema hidratanta  pe care o folosesti zilnic inainte de machiaj sau eu l-am mai amestecat si cu fondul de ten pentru o stralucire subtila din interior. L-am folosit si  in “the glow zone,” pe partea de sus a pometilor, de-a lungul nasului, pe barbie si spre partea de sus a fruntii. Se intinde foarte usor iar tenul nu arata deloc incarcat. De multe ori l-am folosit numai pe el si eram multumita de cum imi arata fata.

Mi-a facut placere sa il folosesc, mai am un pic din el, dar nu stiu daca o sa il cumpar in varianta normala, tind sa cred ca nu, deoarece vreau sa mai incerc si alte produse noi.

Dar kit-ul  Finding Mr. Bright imi place tare mult si cred ca o sa il recumpar in viitor. Mi-as dori totusi sa mai schimbe cateva produse. In locul High Beam-ului sa fie Moon Beam si in locul lui Posietint sa fie Chachatint 🙂.

Iar pentru vacanta de 1 mai aceasta trusa va fi cu siguranta nelipsita din geanta mea.

Voi ce produse folositi atunci cand sunteti plecate mai mult timp sau in vacante?

Va pup si va mai astept!!!

Leave a Reply

