MAC Restores Dazzle! Cremeblend Blush

MAC Restores Dazzle! Cremeblend Blush face parte din colectia MAC Shop MAC, Cook MAC pentru primavara 2012. Cand am intrat in magazinul MAC aveam cu totul altceva in gand sa imi cumpar, nicidecum un blush. Vroiam sa incerc Tendertone Lip Balm nuantele Purring si Hot N’ Saucy dar le-am dat uitarii si mi-am ales acest blush de care ma bucur.

-poza este facuta fara blit

MAC Restores Dazzle Cremeblend Blush este descris ca o culoare intensa de pruna. Mie mi se pare ca are o culoarea superba de zmeura cu unele nuante de mure. Este foarte, foarte pigmentat si chiar daca iti doresti o culoare intensa, puternica cu adevarat dramatica sau o nuanta mai fina, mai subtila de zmeura le poti obtine fara probleme pe ambele. Imi place ca se intinde foarte usor, are o textura cremoasa interesanta, eu il aplic cu degetele si merge foarte bine. Rezista timp indelungat in jur de 5-6 ore.

Daca iti doresti decat o urma fina de culoare sau daca ti se pare ca ai pus prea mult si nu ai intins suficient, poti folosi pensula de fond de ten pentru o aplicare uniforma si o blenduire usoara. Culoarea este bine sa fie mai puternica in centru iar cu cat te apropii de ureche sa dispara subtil.

Se vede foarte frumos in obraji – iti da impresia de vibrant checks – confera pielii o culoare naturala, sanatoasa si o stralucire proaspata. Ma bucur ca l-am ales si chiar daca nu am avut pana acum o culoare asa intensa de blush, aceasta imi place mult. L-am aplicat si pe buze si se vede tare frumos.

Va pup si va mai astept!!!

2 thoughts on “MAC Restores Dazzle! Cremeblend Blush”

  1. M-ai convins cred ca o sa il incerc si eu desi eu sunt cam alb palid sper sa nu se vada prea intens spre vulgar.
    La ce pret se gaseste la Mac?

Leave a Reply

