March Beauty Products

1. Pensula Small Contour Brush 109 de la MAC – imi place mult aceasta pensula, o folosesc pentru contur impreuna cu kit-ul SCULPTING KIT de la Make Up Forever. Este buna si pentru aplicarea blush-ului.

2. Rimelul Aqua Smoky Lash de la Make Up Forever – a devenit preferatul meu.

3. Sculpting Kit de la Make Up Forever.

4. Tonic-ul Mario Badescu Alpha Grapefruit Cleansing Lotion. Ma bucur ca l-am incercat si imi place foarte mult mirosul lui.

5. Gel de dus Flying Fox de la Lush.

6. Powder blush-ul Pink Swoon de la MAC. Imi place mult si se vede atat de frumos. Este preferatul meu la momentul acesta.

7. Stay Perfect Trio Eyeshadow de la N0 7 – Pretty Posey. Imi plac culorile, dar am impresia ca nu se pastreaza prea mult pe pleoape.

Voi ce produse noi ati mai incercat si ce v-a placut in mod deosebit luna aceasta?

Va pup si va mai astept!!!

Leave a Reply

