Gel de dus Flying Fox – Lush

Acum ceva timp am inceput sa folosesc gelul de dus vegan Flying Fox de la Lush si sunt foarte incantata de el. Miroase atat de bine a iasomie senzuala mixata cu miere gustoasa din abundenta si parfum dulce, exotic de ylang-ylang pentru alungarea tensiunii, stresului si a relaxa intreg organismul.

Imi place cum imi simt pielea dupa aplicare, o piele fina invaluita cu un parfum puternic floral ce isi pastreaza aroma foarte mult timp. Dupa ce il folosesc seara, dimineata inca ii mai simt mireasma. Din cate am inteles este un gel de dus unisex.

Eu mi-am cumparat varianta mica, de 100g (mai au si la 250g si 500g), deoarece nu stiam cat de mult o sa imi placa, iar pentru calatorii este ideal, dar parca acum l-as vrea in cantitati uriase :)…si pot spune ca m-a tinut destul de mult si inca mai am din el… bine am mai alternat cu un alt gel de dus. Cand il mirosi in magazin are un miros un pic diferit, puternic, deoarece acolo simti o forma concentrata a lui, dar in momentul in care intra in contact cu pielea umeda te invaluie intr-un parfum placut, fresh si parca ti-e mai mare dragul sa te speli cu el. Curata foarte bine pielea si in acelasi timp o hidrateaza, imi place foarte, foarte mult si cred ca il voi recumpara.

Il gasiti in magazinele Lush din Afi Palace Cotroceni, Mario Plazza Dorobanti sau online pe lush.ro

Voi l-ati incercat?

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “Gel de dus Flying Fox – Lush”

Leave a Reply

