Tonic Mario Badescu Alpha Grapefruit Cleansing Lotion

Un alt produs care imi place de la Mario Badescu este tonic-ul ALPHA-GRAPEFRUIT CLEANSING LOTION potrivit pentru tipul de ten mixt, uscat sau sensibil. Este un produs/tratament anti-aging care protejeaza pielea impotriva imbatranirii premature.

Acest tonic este o solutie pentru a diminua petele de pigmentare, de a minimiza liniile fine, de a da stralucire pielii, fara alcool (ceea ce este foarte important). Se poate folosi de doua ori pe zi dupa demachiere, eu il aplic mai ales dimineata.

Imi curata foarte bine tenul, iar dupa ce il folosesc pielea mea se simte foarte moale şi netedă si am o minunata senzatie de reîmprospatare, stralucire sanatoasa si un ten curat si odihnit.

Am observat ca merge foarte bine daca folosesc înainte masca de fata Mario Badescu Enzyme Revitalizing Mask (ce are un efect de revitalizare si netezire, cu extract de enzime din papaya si grapefruit); au mirosuri asemanatoare de citrice (care “in mod natural, descompun congestia porilor şi celulele moarte ale pielii”) si împreuna parca se imbina perfect.

Il recomand daca ai nevoie de un ten revitalizat, proaspat si curat mai ales dupa iarna care tocmai s-a incheiat. Eu am tenul mixt, dar iarna tinde sa devina uscat.

Pretul tonicului este de 94 lei, achizitionat de la standul Mario Badescu din Afi Palace Cotroceni.

INGREDIENTE: apa deionizata, gel de aloe vera, alge extract, extract de lamaie, extract de grepefruit.

Desi il utilizez de mai bine de doua saptamani nici nu prea se vede ca l-am folosit (in poza de mai jos) ceea ce insemna ca o sa ma tina mult timp. Sper sa nu ma plictisesc de el:)

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “Tonic Mario Badescu Alpha Grapefruit Cleansing Lotion”

Leave a Reply

