LIERAC Apaisance – Lotiune Micelara Demachianta

Acum o luna, am inceput sa folosesc LIERAC Apaisance –  Lotiunea Micelara Demachianta, deoarece preferata mea Bioderma mi se terminase, iar pe aceasta o primisem cadou de Sf Ioan impreuna cu apa demachianta Lierac.

Nu folosisem nimic de la Lierac pana atunci, sunt primele produse incercate de mine. Din cate am inteles se gasesc in farmaciile Sensiblu.

Lotiunea Micelara Demachianta Lierac face parte din gama Apaisance, gama anti-aging destinata pielii sensibile care mai contine inca doua produse: un Fluid anti-roseata si o Crema pentru redarea confortului pielii sensibile.

“Pe baza de extracte de tei, nalba si ovaz cu proprietati anti-inflamatorii, calmante si anti-aging, aceasta lotiune curatatoare a fost special conceputa pentru a inlatura machiajul in mod eficient, dar delicat, de pe toate tipurile de piele, chiar si de pe cea mai sensibila. Formula sa fara sapun contine agenti curatatori delicati ce respecta echilibrul pielii. Perfect curatata, pielea se simte confortabil, aratand catifelata si stralucitoare. Contine agenti hidratanti 1.5% (glicerina).”

Mie, in primul rand, la aceasta lotiune micelara mi-a placut ambalajul acela movuliu siliconat. E foarte delicat la atingere. Solutia are un miros foarte dragut, o textura lichida, iti curata destul de bine fata si nu necesita clatire. Intre timp, eu mi-am recumparat Bioderma ( de data aceasta am zis sa incerc si Sensibio H2O –  Soluţie micelară  pentru curăţarea şi demachierea zilnică a pielii sensibile, normale sau uscate, desi eu am tenul mixt, dar iarna devine mai uscat ), dar o folosesc si pe aceasta alternativ.

Este buna, dupa cum spune si in prezentare, in special pentru tenul sensibil datorita pro-antocianidelor din tei si nalba care au proprietati antihistaminice, antiradicali liberi si antiinflamatorii, calmand tenul si restaurandu-i confortul. Formula de inalta toleranta, fara sapun este bogata in agenti delicati de curatare, care respecta echilibrul natural al pielii, minimizand orice risc de reactie alergica.

Am incercat sa imi sterg si machiajul de la ochi, dar nu se compara cu Bioderma si am impresia ca daca ai ochii foarte sensibili o sa iti creeze o senzatie de disconfort. Acesta ar fi un minus destul de mare. Eu am preferat sa nu ma mai sterg cu ea la ochi.

Pretul este destul de piperat de 95,11 lei, iar cu cardul Sensiblu 85,60 lei.

Pot sa spun ca imi place asa, nu m-a “deranjat” in nici un fel, dar nu cred ca o voi cumpara deoarece dupa cum am mai spus si ma repet soluţia micelară Bioderma imi place mai mult si este si mai ieftina ( aceasta are 200 ml, iar pe Bioderma la 500 de ml am luat-o cu 66 lei), dar totusi mi-a facut placere sa o incerc.

Ingrediente: Aqua, Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Triglycerides, Tilia Vulgaris Flower Extract, Malva Sylvestris (Mallow) Flower/Leaf/Stem Extract, Tilia Tomentosa Bud Extract, Sodium Cocoyl Amino Acids, Sarcosine, Potassium Aspartate, Magnesium Aspartate, Poloxamer 184,Propylene Glycol, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Tetrasodium EDTA, Parfum, Sodium Salicylate, Citric Acid.

P.S O puteti cumpara de pe Farmacia Tei la pretul de 75,50 lei.

Sper sa va fie de ajutor review-ul meu.

Va pup si va mai astept!!!

5 thoughts on “LIERAC Apaisance – Lotiune Micelara Demachianta”

Leave a Reply

