Mascara – Noutati

Noi fetele ne dorim sa avem genele lungi, intoarse, curbate, rasucite, colorate, pline de volum, seducatoare, senzuale, fermecatoare…si lista mai poate continua. Am ales pentru voi 3 astfel de produse, care au fost lansate in aceasta primavara si care ne promit genele la care visam toate. Iar in aceste sezon mascara este un must.

Diorshow New Look este noua mascara a brand-ului Dior, special creata pentru ochi îndrăzneţi cu efect de gene pline de volum. Aceasta formula a luat naştere din combinarea unei pensule originale şi a unei formule de tratament ser de înaltă precizie. Diorshow New Look mareste volumul fiecarei gene in parte, instantaneu si prin aplicare zilnica.

Diorshow New Look are o pensula noua si inteligenta, uimitoare din mai multe puncte de vedere, foloseste un format XS si un material nou revolutionar, echilibrul perfect dintre un cauciuc moale si un plastic rezistent, ce permite aplicarea usoara si o precizie perfecta. Este disponibil in trei nuante: New Look Black, New Look Brown si New Look Blue.

L-am incercat si eu si mi-a placut. Pretul in Sephora este de aproximativ 158 lei.

O alta mascara nou lansata este Scandal’Eyes de la Rimmel London o mascara de volum, pentru gene lungi, senzuale, perfect definite… scandalos de voluminoase. Rimmel a adaugat formulei un plus de colagen si de trei ori mai multa keratina, detalii care fac genele mai puternice, le mentin ferme si frumoase.

Se gaseste in trei variante: Black, Extreme Black şi Waterproof

In aceasta perioada este la jumatate de pret, iar in magazinele DM am vazut-o la 9,34 lei.

Outrageous Volume Mascara – scandalos de indecent – este primul mascara Sephora care creeaza un volum multi-dimensional genelor pentru un efect dramatic, care confera noi dimensiuni genelor.

Are o formula îmbogăţita cu acid hialuronic – cunoscut pentru proprietatile sale hidratante.

Este disponibil in doua variante: Black, Ultra Black.

Pretul este in jur de 75 lei.

Ati incercat vreunul dintre ele?

Va pup si va mai astept!!!

5 thoughts on “Mascara – Noutati”

  1. Sunt curioasa si eu cum e scandal eyes, tu il ai? Am avut glam eyes de la rimmel si cred ca a fost cea mai proasta mascara ever, si de atunci m-am ferit de firma asta. Pe de alta parte, la oferta e chiar chilipir, si poate totusi e o mascara buna…

    1. Nu o am si nici nu am incercat-o, am vazut-o in magazin si m-am uitat la perie sa vad cum este. Are o perie destul de mare, iar la pretul ei de acum merge sa o iei si numai sa o incerci.

  2. SEARA BUNA,,,,AM INCHEIAT DE CITIT POSTAREA DESPRE MASCARA NOI….AZI AM INCERCAT PE CEL DE LA RIMMEL LONDON EXTREM BLACK…E INTERESANT…DOAR CA ARE UN MINUS…PERIUTA E CAM PREA MARE PT OCHISORII SI GENUTELE MELE….DAR NU POT SA-I REPROSEZ NICI ASTA,AVAND IN VEDERE CE EU SUNT CAM MICROSCOPICA DE LA NATURA :)))))…..EU A TREBUIT SA APLIC VRFEO 3 STRATURI CA SA AM VOLUMUL MULT LAUDAT….SI ASTA DOAR PT CA GENELE MELE SUNT CAM SUFERINDE DIN CAUZA OCHELARILOR,DAR ACUMA SPER CA SE VOR HRANI SI VOR MAI CRESTE……MIE IMI PLACE REZULTATUL

Leave a Reply

