Parfumul solid

Dupa cum bine stiti, cele care imi urmariti blogul, imi plac foarte mult parfumurile. In ultimul timp am inceput sa fiu din ce in ce mai interesata de parfumurile solide.
Mi se par foarte dragute recipientele in care sunt depozitate, micute, usor de purtat in geanta datorita formei deosebit de practice si le poti folosi fara probleme in orice moment al zilei, iar atunci cand pleci in vacanta sunt foarte utile.
Nu spun ca aleg parfumul solid in defavoarea sticluţelor de parfum, dar aceste mici delicii aromate iti fac cu ochiul si parca vrei sa le incerci.

Arată precum balsamul de buze au o textura cerata care permite o aplicare usoara, exact acolo unde iti doresti. Daca esti sensibila si parfumul iti poate crea iritatii poti folosi fara problema parfumurile solide deoarece au la baza o formula fara alcool. Când vrei să te parfumezi, aplică-l cu ajutorul degetelor pe gât, pe claviculă şi încheietura mâinii.

Cateva exemple de parfumuri solide care mie imi plac:

Liaisons Dangereuses Solid Perfume Compact By Kilian.

Diptyque Eau Duelle Solid Perfume cu note puternice de vanilie. Miroase atat de bine.

Parfum Solid Cherry Princess L’occitane

NEROLA ORANGE BLOSSOM Pacifica perfume

Vou va plac parfumurile solide?

Va pup si va mai astept!!!

8 thoughts on “Parfumul solid”

  1. eu mi-am luat parfumurile solide de la oriflame si chiar imi place cum miros, si ca persista destul de mult. Si din cauza mamicii mele f atente m-am facut cu cate 2 din fiecare astfel ca am bagat si in blog sale:))

  2. Eu am incercat parfumul solid de la Lush, cel cu aroma de vanilie si mi s-a parut interesant! dar in ceea ce ma priveste parfumurile lichide au intaietate!!

  3. N-am testat pana acum niciun parfum solid, insa planuiesc pe viitor.
    Sunt curioasa cat persista, comparativ cu cele clasice.🙂

    1. Nu radem:)nici eu nu am stiut mult timp.Si tin minte ca acum ceva vreme am intrat intr-un magazin de parfumuri si am intrebat daca au si varianta solida si se uita vanzatoarea la mine ciudat ca nu intelegea ce vreau:))

Leave a Reply

