February Beauty Products

1. Garnier Caffeine Roll On anticearcan 2-in-1 – nu imi place in mod special si mi se pare ca nici nu face mare lucru, cearcanele raman acolo. Cu siguranta nu il voi mai cumpara.

2. Kiko Eyebrow Marker – imi place, iti acopera foarte usor si rapid golurile dintre sprancene. Il am de mai mult timp si sunt multumita de el.

3. Ruj Revlon-Mauve it Over – am mai scris despre el – un ruj bun si hidratant.

4. the POREfessional-Benefit – nu am vazut asa mare diferenta dupa ce il aplic. L-am folosit cam toata luna si nu m-a convins in nici un fel.

5. Crema de ochi Mario Badescu Hyaluronic Eye Cream – imi place, imi hidrateaza foarte bine pielea din jurul ochilor.

Si cam atat:). Ar mai fi produsele pe care le folosesc mai mereu si despre care am mai scris.

Voi ce ati mai folosit in luna februarie?

Va pup si va mai astept!!!

5 thoughts on “February Beauty Products”

  1. credeam ca e bun la ceva Garnier Caffeine Roll On anticearcan 2-in-1, tocmai am vazut saptamana asta un film si i-a tot facut “reclama”, era o tipa in film care il folosea si tot timpul cand o arata ca se dadea arata si cutia , reclama mascata😀

Leave a Reply

