Crema de zi Mario Badescu – Honey Moisturizer

Acum ceva vreme scriam pe facebook ca am fost la noul stand Mario Badescu din mall-ul Afi Palace Cotroceni si am primit 3 mostre pentru a le incerca: Crema de zi Honey Moisturizer si doua cutiute cu masca de fata: Enzyme Revitalizing Mask.

Imi place foarte, foarte mult crema Honey Moisturizer. O folosesc in fiecare zi de atunci, are un miros incantator si imi lasa pielea atat de fina, moale si delicata. Desi nu sunt o fana a mirosului de miere, acesta crema ma atrage prin miros si ce e mai important dureaza si foarte mult dupa aplicare, iar dupa ce o folosesti tenul arata proaspat si sanatos. Se absoarbe usor in piele, si nu ai nevoie decat de o cantitate mica de produs pentru toata fata, iar aplicarea fondului de ten devine mult mai usoara. Este un produs hranitor si hidratant potrivit pentru toate tipurile de piele.

Desi este o crema de zi, eu am folosit-o si seara dupa demachiere, atat de mult imi place.

Este o crema pe care o recomand pentru perioada iernii, este ideala mai ales daca tenul tau necesita o hidratare intensa.

Imi doresc sa imi cumpar si varianta normala, desi pare cam scumpa ( Pret: 155Ron), este un produs care te tine mult, iar mirosul m-a cucerit, este senzational.

INGREDIENTE: acid stearic, ulei de arahide, stearat de gliceril, apă deionizată, extract portocala, Extract de miere, Carbomer, propilenglicol, metilparaben

mb

Voi ati incercat-o? Va place?

Va pup si va mai astept!!!

9 thoughts on “Crema de zi Mario Badescu – Honey Moisturizer”

      1. pare sa fie o emulsie water in oil, mai degraba emolienta, as folosi in loc de honey extract poate chiar miere sau honeyquat, iar in loc de extractul de portocala o forma de acizi AHA. Si neaparat as mentiona ca aceasta crema necesita folosirea unui filtru solar pe timp de zi🙂.

        imi poti spune, te rog, cat de vascoasa ti s-a parut si cat de emolienta?

      2. Este intre, asta mi-a placut la ea, nici foarte lichida, nici grasa, se intinde destul de usor si intra repede in piele. Chiar mi-as dori sa vad si propunerea ta, mai ales ca imi doresc o noua crema cu protectie solara. Mirosul chiar mi-a placut mult.

Leave a Reply

