Giveaway!!! Winner

Initial am vrut sa aleg eu un numar la intamplare, dar in final am hotarat sa faca random treaba aceasta.

Castigatoarea Giveaway!!!-ului este 

 

 

Adela Voinea felicitari. Sper ca ti-am facut o bucurie si sa folosesti cu drag aceste produse. Astept sa ma contactezi pe adresa de mail: darlyst.ro@gmail.com.

Cele(cei) care nu au castigat sa nu fie dezamagite(ti) pentru ca vor mai exista si alte concursuri in viitor (chiar foarte curand) si pana la urma fiecare va castiga ceva.

Va doresc o zi placuta tuturor si va multumesc pentru ca v-ati înscris!

Va pup si va mai astept!!!

7 thoughts on “Giveaway!!! Winner”

  1. @Neta Puian: Multumesc! Sper sa ai parte de mult noroc la orice GA la care vei participa. Te imbratisez cu drag!
    @Hermina: Multumesc!

  2. Wow…eu eram 58,dar nu-i bai…ma bucucr din suflet pentru Adela Voinea…sa foloseasca cu placere ceea ce a castigat si o imbratisez cu drag…Felicitari draga Adela

Leave a Reply

