Concealer Wake Me Up – Rimmel

Acum cateva saptamani am scris depre lansarea noului fond de ten lichid Wake Me Up de la Rimmel si totodata a anticearcanului Concealer Wake Me Up.

Am hotarat sa imi achizionez anticearcanul si pot spune despre el ca este un produs ieftin si bun – isi face treaba foarte bine pentru cei 19.90 Ron pe care i-am platit pentru el. L-am luat din magazinul DM de la Unirii. In mod normal el este in jur de 21 de Ron. Este disponibil in 2 nuante (010, 030), eu am ales 030 – Classic beige.

Este un corector lichid, are o textura usoara, se omogenizează usor, ilumineaza pielea din jurul ochilor si îi oferă o strălucire sanatoasa. Eu il aplic cu degetele si intra foarte repede in piele. Este potrivit pentru toate tipurile de ten.

Concealer-ul Wake Me Up este un produs conceput pentru a reduce imediat semnele vizibile de oboseala, facând pielea să arate întinerita. Eu l-am folosit decat in jurul ochilor si da rezultate.

Nu este cel mai bun concealer, dar am ramas surprinsa de el, pentru ca atunci cand l-am cumparat ma asteptam sa nu imi placa, mai ales din cauza pretului destul de mic si acum pot spune ca l-am folosit de cateva ori bune si nu a ramas aruncat intr-un colt cum credeam initial.

Este bun pentru retusul machiajului, este micut si usor de luat in geanta.

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “Concealer Wake Me Up – Rimmel”

  1. acum ce am prmit si eu coletul cu corectorul si fondul de ten Wake me up:) Ma bucur ca am citit review ul tau sa stiu si eu la ce sa ma astept:X

Leave a Reply

