SATCHEL BAG

 

Acum cateva zile am vazut in magazinul New Look din Bucuresti mai multe modele de genti tip Satchel Bag. Am inteles ca se poarta foarte mult anul acesta.

Aceasta geanta imi aminteste de perioada liceului, este o geanta pe care o poti purta foarte usor fie pe umar, fie tip postas avand o curea lunga complet ajustabila. Este o geanta perfecta pentru zi.

Exemplarele care se gasesc la New Look:

Rolo Buckle Satchel maro.

Rolo Buckle Satchel verde

Rolo Buckle Satchel albastra

Rolo Buckle Satchel corai- cea care imi place cel mai mult.:)

Va pup si va mai astept!!!

9 thoughts on “SATCHEL BAG”

  1. Cand le-am vazut pe pagina de facebook New Look Romania am spus ca ultima trebuie sa fie a mea asa ca am dat fuga in magazin ( unde btw nu am gasit cea verde-turcoaz dar am inteles ca acum se gaseste … ) Mi-am luat cea albastra si-mi place la nebunie😀

Leave a Reply

