Make Up Forever Lift Concealer

Utilizez acest Concealer cam de vreo 5 luni la aproape fiecare machiaj. Nu este un corector care sa il folosesti pe toata fata, desigur ca poti incerca, este mai degraba specific zonei ochilor pentru a-ti crea acel efect de lifting. Contine tensine care este un ingredient activ cu calitati de ridicare si intarire precum si vitamele A si E pentru reintinerirea pielii. Este bun si pentru coltul extern al ochilor, nu se strange urat.
Mentionez ca eu nu am cearcane foarte proeminente si inchise la culoare, adancituri mari in zona de sub ochi, deci nu am nevoie de un produs cu o putere foarte mare de acoperire si o consistenta puternica mai ales pe timpul zilei.

Lift Concealer folosit in jurul ochilor chiar intinde si ridica vizibil pielea, o lumineaza mascand mai bine cearcanele si ii ofera un aspect fin si placut. Se poate folosi si ca un highlighter pe partile mai proeminente ale fetei pentru un plus de stralucire.

Il poti aplica foarte bine cu degetele sau cu o pensula, depinde cum iti place mai mult, eu prefer cu degetele pentru ca este foarte usor si are o textura foarte fina precum un ser-crema, se intinde si se amesteca uniform si nu am nevoie decat de foarte putin produs.

Luna trecuta chiar l-am folosit foarte mult si a reusit sa imi pastreze ochii sa para mai putin obositi, tinand cont de faptul ca am dormit foarte putin.
Dupa cum am scris si mai sus nu il recomand persoanelor care au nevoie de o acoperire mare pentru a ascunde orice punct de pe fata, orice pata intunecata, roseata, alunita, pungi de sub ochi, este bun pentru a-ti ascunde mici defecte si cred ca poate imbunatatii ochii oricui. Este bine sa il folosesti atunci cand te simti foarte obosita sau dupa o noapte pierduta.
Il poti aplica si inainte sa te dai cu fond de ten si dupa ce te-ai dat, daca iti doresti o mascare mai buna a cearcanelor. Mie imi place si mirosul, simplu si delicat.
Produsul are o cantitate de 15 ml. Eu am nuanta #3. Pretul este in jur de 100 Ron, mai mult sau mai putin, nu mai stiu sigur.

Eu cand l-am cumparat nu citisem nici un review, nici un comentariu cu referire la el, l-am ales sa il incerc pur si simplu si nu m-a dezamagit. Si imi place ca m-a tinut si destul de mult.

L-am achizitionat din magazinul Make Up ForEver, Calea 13 Septembrie, Nr 117, Bucuresti.

Va pup si va mai astept!!!


4 thoughts on “Make Up Forever Lift Concealer”

  1. Multumim pentru acest review,este bine de stiut,mai ales acum in perioada examenelor ,cand dormim pe apucate.De altfel cred ca nu este bine pentru tenul tanar sa il incarcam cu tot felul de produse si un corector de genul celui prezentat mai sus,care acopera exact cat trebuie ,este mult mai bun!

Leave a Reply

