January Beauty Products

Deoarece luna ianuarie a fost foarte incarcata pentru mine, cu multe proiecte de predat si multa alergatura, am ales produsele care m-au salvat de fiecare data si pe care le-am folosit cel mai des.

De restul produselor pe care le utilizez in mod constant am amintit in posturile Beauty products si Beauty Products II.

1. Apa demachianta Lierac.

2. Haute & Naughty Lash mascara de la M.A.C.

3. Pudra pentru sprancene Brow Powder Duo de la Anastasia Soare Beverly Hills.

4. Iluminatorul de la Nars. (culoarea orgasm)

5. Fond de ten Maybelline Instant Age Rewind Eraser.

6. Corectorul LIFT CONCEALER de la Make Up Forever.

Ar mai fi si produsele despre care am mai scris pe blog in postari diferite.

Daca sunteti interesate de vreun produs puteti sa imi scrieti si o sa ii fac un review.

Sper sa va placa!

Va pup si va mai astept!!!

5 thoughts on “January Beauty Products”

  1. eu una nu as schimba pudra de la Anastasia pentru nimic in lume. O folosesc si eu si de fiecare data cand o aplic raman umita :))😀

Leave a Reply

