Noutati make-up

Au aparut noi produse de make-up bune in trusa de machiaj.

Rimmell London a lansat primul fond de ten lichid Wake Me Up cu efect anti-oboseala si un finisaj impecabil. Kate Moss este imaginea noului fond de ten.

Fondul de ten are o textura usoara, fina, se omogenizeaza usor, acoperind porii 100% pentru un aspect natural, fara cusur. Contine perle stralucitoare care ilumineaza pielea si ii ofera o stralucire sanatoasa. Formula sa contine peptide, care ajuta la cresterea elasticitatii pielii, astfel incat aceasta sa se poata recupera mai repede. Si pentru ca viitorul pielii tale este de asemenea important, fondul de ten Wake Me Up are factor de protectie solara 15, protejandu-ti pielea de razele nocive ale soarelui.

Ai la dispozitie 6 nuante de unde poti alege:(200) Soft Beige,(103) True Ivory,(100) Ivory(300) Sand,(303) True Nude(400) Natural Beige. Pretul este de 42 lei si din cate am inteles acum este si la reducere la pretul de 24 lei.

Este si anticearcanul Concealer Wake Me Up care este in 2 nuante (010, 030) la pretul de 21 lei. In magazinele DM este la pretul de 19.90 lei.

Si Bourjois lanseaza doua noi produse de machiaj care completeaza gama Healthy Mix formata din fond de ten, anticearcan si fondul de ten-serum. Astfel, din februarie vor mai aparea o pudra si un corector cu pensula. Mie imi plac produsele Bourjois si am mai scris depre ele.

Pudra HEALTHY BALANCE UNIFYING POWDER uniformizeaza tenul pentru o durata de pana la 10 ore cu ajutorul unei cure de fructe asiatice: yuzu – un bun hidratant – si kaki, cu rol astringent si da pielii tale un plus de stralucire. Are o textura foarte fina, care se contopeste imediat cu tenul, ofera o senzatie de lejeritate, un rezultat uniform si luminos si o aplicare uşoară. Este disponibila in 4 nuante: 52 Vanilla53 Light Beige55 Dark Beige,56 Light Bronze. Pretul este de 41 lei.

Si anticearcanul HEALTHY MIX ILLUMINATING BRUSH CONCEALER un anticearcan cu dubla actiune pentru un ten stralucitor si un rezultant anti-oboseaala instant. Pentru precizie, Bourjois a creat o pensula tip stilou. Este disponibil in 3 nuante pentru toate tipurile de ten: 61 Beige Clair62 Beige Rosé si 63 Beige Doré. Pretul este de 39 lei.

Cred ca o sa incerc anticearcanul Bourjois. Sunt tare curioasa cum este. UPDATE: Am incercat anticearcanul si nu prea imi place cum se intinde, nu imi place textura lui.

Mi-ar fi placut sa fi aparut si la noi blush-urile Dream Bouncy de la Maybelline, dar pana atunci mai este. Mi se par super dragute.

Va pup si va mai astept!!!

11 thoughts on “Noutati make-up”

  1. pudra este foarte, foarte buna si asa cum ne-a obisnuit bourjois miroase divin. eu am cumparat-o acum 2 zile si o tot testez de atunci. mie mi se pare foarte asemanatoare cu mac studio fix, si chiar am comparat nuanta 53 cu nc 30 si sunt identice. gradul de acoperire depinde de modul in care este aplicata. folosita doar pentru matifiere si mici retusuri pe parcursul zilei nici nu se observa dar aplicata bine cu un buretel poate acoperi destul de multe imperfectiuni (pistrui, mici cicatrici ramase in urma acneei, pori dilatati, puncte negre dar nu si pete de culoare sau cosuri inflamate). cat despre textura, este ultrafina, matifiaza instantaneu fara sa incarce pielea si ofera un aspect natural. poate fi aplicata si de 3 – 4 ori pe zi fara sa devina “vizibila”. din punctul meu de vedere, este cea mai buna pudra de la bourjois de pana acum. este mai fondanta decat eclat mineral si mult mai fina si mai lejera decat pudra compacta de la ei (cea obisnuita). si apoi mai e pretul care pe mine m-a uimit la inceput. doar 41 de lei. cu toate ca are doar 9g are totusi cel mai bun pret dintre toate pudrele full size pe care bourjois le-a scos pe piata. eu o recomand pentru orice tip de piele, desi este excelenta pentru un ten mixt sau gras. aplicata cu atentie, pudra nu usuca zonele mai delicate ale fetei, de aceea cred ca e potrivita si pentru persoanele cu ten normal sau uscat. parfumul poate deranja totusi persoanele cu ten sensibil. daca va grabiti mai puteti prinde si oferta din sephora. pupici

  2. am vrut sa zic ca deocamdata pot sa o admir doar din poza ,pana cand voi putea sa mi-o achizitionez,imi cer scuze m-am grabit si am scris gesit in cometariul de mai sus ,iti doresc succes in tot ceia ce faci :*

  3. imi place mult pudra HEALTHY BALANCE UNIFYING POWDER ,dar deocamdata nu pot sa o admir din poza,multumesc ca ne informezi si pe noi cu aceste minunate lucruri.

    1. Ma bucur ca va place! Si eu vreau sa incerc fondul de ten de la Rimmell. Ar trebui sa se gasesca la Carrefour, Real sau la standurile de cosmetice din mall.

      1. Multumesc de raspuns,apreciez foarte mult…sper doar sa gasesc la Dm sau la standul B&B,ca Resita e cam mica:),dar o sa caut…si abia astept(daca se va putea)macar o poza cu fdt aplicat…multumesc ,cu drag Neta

Leave a Reply

