GIVEAWAY !!! -incheiat

Au trecut aprope doua luni de cand am scris prima oara pe acest blog. M-am hotarat sa va fac o surpriza si sa ofer un premiu unuia/uneia dintre voi.

Deoarece blush-urile au ajuns pe primul loc in optiunea mea am zis ca ar fi cel mai bun cadou pentru fiecare.

Asa ca, daca va inscrieti la acest concurs puteti castiga Benetint de la Benefit, un produs care mie imi place foarte mult. Un luciu rozaliu care se foloseste pe obraji ca blush si pe buze pentru colorarea lor intr-un rosu natural, este cea mai sexy roseata pe care o puteti obtine dintr-o sticluta.

In plus, vine cu o surpiza some kind-a gorgeous to-go mini tot de la Benefit, un fond de ten compact cremos.

Sper sa va placa!

Acum cateva reguli si cerinte:

1. Trebuie sa imi urmariti blogul (apasati butonul Follow din dreapta sus); este obligatoriu participarii la concurs.

2. Sa dati like paginii mele de facebook.

3. Sa dati share acestui concurs pe facebook sau sa postati despre el pe blogul vostru, daca aveti.

4. Sa completati formularul de mai jos.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri imi puteti scrie.

Concursul incepe astazi si va dura pana pe 18 februarie, inclusiv. Nu accept inscrieri duble. Castigatoarea va fi aleasa aleator.

* Produsele sunt noi, cumparate de mine pentru ca mi-am dorit sa va fac o surpriza.

P.S. In cazul in care nu ati completat toate campurile din formularul de mai sus, numele vostru nu va aparea in lista finala din care voi alege castigatoarea (de exemplu: nu v-ati trecut numele sau nu ati dat folow blogului si nu v-ati completat adresa…si tot asa). Va urez succes!!!

Va pup si va astept!!!

28 thoughts on “GIVEAWAY !!! -incheiat”

  1. GIVEAWAY !!! -incheiat DarLyst Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

  2. Nu sunt sigura daca am completat corect campul “Linkul unde ai dat share sau ai postat despre acest concurs” , dar sper sa fie totul OK…un giveaway foarte frumos. Multumim mult! :* =^.^=

Leave a Reply

