Apa de baut

În ultima vreme, tot mai multe persoane nu mai beau apă de la robinet. Unele dintre ele au înlocuit-o cu apă plată, iar altele şi-au montat filtre la robinet, pentru a scăpa de impurităţile din ea. Teoretic, apa de la robinet este perfect sigură, fiind tratată şi verificată permanent. Numai că în drumul ei de la statia de tratare şi până în bucătăriile noastre, apa trece prin conducte care pot fi vechi sau deteriorate, conţinând plumb, rugină, sau alte substanţe periculoase.

Eu, locuind de cativa ani in Bucuresti, unde apa care vine la robinet este foarte murdara cumpar apa plata de la magazin. De-alungul timpului am incercat tot felul de variante de apa. Mult timp am fost fidela apei Izvorul Alb de la Dorna. Pana am descoperit apa Perenna. Mi se pare cea mai buna apa din tot ce am incercat pana acum. Eu cand beau apa vreau sa simt ca este APA.

Perenna Premier a fost recunoscuta la nivel mondial drept una dintre cele mai pure ape minerale naturale. Ea este în acest moment cea mai apropiată calitativ de brandul gigant Evian, etalonul mondial al purităţii apei. Dar nu asta e ideea, putea sa fie pe orice loc, daca mie nu imi placea degeaba. Singurul inconvenient este ca nu o gasesc mereu la supermarket. Eu o cumpar la sticla pet de 2l. Pretul variaza intre 2.5-3lei.

Apa Perenna Premier se îmbuteliază la Fabrica de Apă Minerală din comuna Dognecea, judeţul Caraş Severin. Izvorul de la Calina din care provine apa minerala strabate stanca calcaroasa si dolomitica, cu filtrare prin straturi de sisturi cristaline de 200-300 de metri, ceea ce conduce la o puritate microbiologica extraordinara si un bun echilibru al mineralelor existente in apa. Asta ar fi asa ca o prezentare.

Daca nu v-ati decis ce apa plata va place, va sugerez sa incercati Perenna.

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “Apa de baut”

  1. Dupa parerea mea e cea mai buna apa. De un an o beau zilnic, desi costa aproximativ 2 lei si are 1,1 l ( e cea cu gatul lung) nu pot sa renunt la ea. Ma bucur ca avem aceiasi parere

  2. sfat: cand prezinti un produs sau faci un review, incearca sa pui in articol costul acelui produs si de unde poate fi cumparat. poagte sunt persoane interesate si nu stiu de unde si cum sa-l achizitioneze!

    1. Mersi de sfat. apa se gaseste la supermarket, iar pretul difera de la magazin la magazin, este cam in jur de 2.5 RON.Eu o iau si din Real si Carrefour.

Leave a Reply

