Make Up Forever HD BLUSH

In ultimul timp, in materie de make-up, produsul care mi-a devenit cel mai bun prieten si pe care nu uit niciodata sa il aplic este blush-ul.

Blush-ul conferă culoare şi o nota preţioasa oricarui make-up. Este esenţial pentru un machiaj reuşit. Eu il folosesc mereu.

Acum cateva zile mi-am achizitionat HD Blush nr. 6 de la Make Up Forever. Imi place foarte mult. Mi se pare ca mi se potriveste foarte bine, se vede natural, se intinde foarte frumos si nu ai nevoie decat de o cantitate mica pentru pentru a-l aplica, “o picatura maxim” cred ca este de ajuns. Culoarea este frumoasa si parca iti da o stralucire sanatoasa fara senzatie de greutate. Se pastreaza foarte mult timp pe fata, are foarte multa culoare, este foarte pigmentat.

Imi place ca este un blush crema, cred ca funcţioneaza foarte bine pe toate tipurile de piele, arata absolut frumos, este atat de fin si foarte usor de aplicat cu toate ca trebuie sa-l intinzi repede pe piele inainte sa se usuce. Din cand in cand imi place sa il aplic si cu pensula de fond de ten.

Eu l-am folosit si pe buze. L-am combinat si cu ruj un pic si chiar se vede biiinneee.

Cred ca o sa-l folosesc mult timp de acum incolo si desemenea cred ca o sa ma tina mult timp.

Va pup si va mai astept!!!

3 thoughts on “Make Up Forever HD BLUSH”

Leave a Reply

