Parfumuri

Asa cum spuneam intr-un post mai de demult imi plac foarte mult parfumurile, mai bine zis imi place sa port parfumul. Il consider foarte important, iar mirosul parfumului pe care il porti, aroma pe care o raspandesti in jurul tau, pot fi o adevarata arma de seductie, sau dimpotriva, de respingere.

In timp, am incercat tot felul de arome, mirosuri si miresme. Unele mi-au placut si le-am ramas fidela, pe unele le-am descoperit de-a lungul timpului si mi-am dat seama ca le ador, iar cu unele nu ma potrivesc de nici un fel, oricate sanse le-as da.

Un sfat atunci cand vrei sa iti alegi parfumul este ca la magazin sa il incerci mai intai pe hartiutele speciale, apoi miroase-l cam la 2-3 minute, sa vezi cum se schimba aroma. Dupa 5-10 minute, parfumul ar trebui sa se fi “instalat” total. Pe piele, parfumurile capata mirosuri diferite si se “aseaza” in timp mai indelungat. Ritualul clasic de parfumare spune sa folosim parfumul in zonele de puls pentru ca aroma sa reziste cat mai mult pe piele.

Am tot fost intrebata ce parfumuri prefer. O sa aleg decat 3 dintre ele care mi-au placut, imi plac si pentru ca le ador pur si simplu.🙂

BOUDOIR de la Vivienne Westwood. Vivienne Westwood’s first fragrance, Boudoir was launched in 1998.
The heart of the fragrance has accords of red English roses that produce an extremely feminine floral note. transporting you to a traditional English Country Garden with evening scents of tobacco flowers and heliotrope. With top accord vibernum combined with notes of bergamot and mandarine.

POÊME de la Lancome. Spirited. Adventurous. Intuitive. A fragrance beyond words. POÊME is a scent of contrasts: the icy transparent notes of Blue Himalayan Poppy embrace the intoxicating Desert Datura Flower and warm Vanilla—creating something vibrant, sensual and long-lasting.

Hypnotic Poison Elixir de la Dior. Une alchimie sensuelle et magnétique.
Imaginée autour du Jasmin Sambac, de l’Amande amère et de la Vanille, cette fragrance réinterprète Hypnotic Poison en y associant un accord Réglisse-Anis étoilé.
Le laquage dont s’orne l’Elixir offre un dégradé de rouge, dense et profond, symbole du Désir et de la Puissance.

Voi ce parfumuri preferate aveti?

Va pup si va mai astept!!!

2 thoughts on “Parfumuri”

  1. nu am unul preferat acum…imi plac cele de la nina ricci in general si imi place si magie noire de la lancome, dar nu stiu exact daca se mai gaseste ultimul. deh, acum finantele s-au redus :))) dar ma fac eu mare😀 te pup!

Leave a Reply

