Cosmetice Bourjois

Dintre produsele cosmetice mai accesibile la pret am ramas placut impresionata de cele de la Bourjois. Le-am folosit destul timp si nu pot spune ca m-au dezamagit.

Bourjois este una dintre cele mai vechi companii frantuzesti de cosmetica, dar deasemenea un brand extrem de dinamic. Este o firma de calitate, dar in acelasi timp accesibila.

Mi-au placut de la ei fardurile de pleoape care sunt de tip mono, mici, rotunde si colorate, pretioase ca niste bijuterii. Cutiuțele rotunde pe care le vedem azi sunt simbolul Bourjois.

Fonful de ten 10 hour sleep effect care este un fond de ten cu acoperire medie, pentru un ten normal-mixt. Este îmbogățit cu vitamine, iluminează tenul și reduce semnele de oboseală. Are un aspect semi-mat.

Blush-ul sub forma de pudra care este de un singur fel, dar in mai multe nuante. Arata foarte natural pe piele, un blush iubit de generatii.

Lipgloss-ul cu efect 3D. Conține ceară, uleiuri și vitamina C și are și rol de hidratare – 8h. Acum se gaseste intr-un ambalaj nou, are o formula noua, aplicatorul este schimbat. Eu am avut din cel vechi. Se gaseste in 15 culori diferite, de la tonuri nude pana la culori vibrante si aprinse.

Si am auzit numai cuvinte de lauda despre iluminatorul Illuminating Touch, dar din pacate nu l-am incercat.

Voua va plac produsele Bourjois? Eu zic ca merita incercate macar o data.

Va pup si va mai astept!!!

2 thoughts on “Cosmetice Bourjois”

  1. Hey! Uite eu am iluminatorul si intr-adevar imi place f mult, ii pregatesc si un review cat de curand, insa pana atunci ti-l recomand calduros, eu sunt incatata de el. Eu as incerca un fond de ten de la Bourjois, nu am avut niciodata insa prea sunt laudate tare🙂
    Te pup,
    Rox

Leave a Reply

