Cizme de cauciuc

Va plac cizmele de cauciuc? Eu una recunosc ca pana acum nu m-am gandit sa port si nici nu am fost tentata. Dar daca vremea de afara a devenit ploioasa si din cate am inteles o s-o mai tina tot asa, ar fi de ajutor incălţămintea comodă şi impermeabilă.

Cizmele de cauciuc sunt comode, simpatice si, cel mai important, te protejeaza de umezeala si noroi pe o vreme neprietenoasa sau pe o ploaie crancena.

Denumirea in engleza a acestor cizme “rain boots” sugereaza si momentul in care acestea trebuie purtate. Evita asocierea lor in alte momente decat in zilele ploioase sau mohorate. Chiar daca au un aspect versatil si ai impresia ca ar merge la orice tinuta ele nu pot inlocui cizmele din piele.

Mie mi-au atras atentia cateva modele de la Hunter pe care le-am tot vazut la un magazin in Afi Palace Cotroceni si care sunt puse asa frumos in vitrina de cu greu ma abtin sa nu intru sa le iau. Cred ca ar merge foarte bine cu niste skinny jeans.:)

Si unele in colaborare cu Jimmy Choo:

Pe site-ul wellies.ro am vazut ca se pot comanda online.

Va pup si va mai astept!!!

4 thoughts on “Cizme de cauciuc”

  1. Mie nu imi plac deloc si nu mi-au placut niciodata. poate tocmai pentru ca am crescut la tara si vedeam ca toata lumea le poarta cand e noroi si urat afara [si nu numai], eu n-am avut niciodata si nici nu-mi doresc. :))
    Dar daca altora le plac n-am nicio problema cu asta.🙂

  2. Acum ca a venit luna reducerilor o sa ma inspir de la tine sa cumpar ce am nevoie! si am inceput chiar cu cizmele de cauciuc de care aveam mare nevoie!! te pup

Leave a Reply

