Finding Mr.Bright

Nu pot spune ca sunt o fana a produselor Benefit, am avut si produse de la ei care mie nu mi-au placut, dar acum vreau sa vorbesc despre un kit Benefit care merita pastrat si achizitionat. Este vorba de trusa Finding Mr. Bright care contine tot ce ai nevoie pentru un ten luminos si fara imperfectiuni. Este foarte buna pentru calatorii, eu mai mult din acest motiv mi-am achizitionat-o, deoarece cele patru produse sunt in varianta mini si deasemea poate fi purtata si in geanta, nu stii cand ai nevoie de un retus al machiajului. In interior mai are si o oglinda destul de maricica.

Cele patru produse din acesta trusa sunt:

Erase paste este un corector stralucitor cremos care iti acopera cearcanele si cosurile. Este disponibil in nuanta de mijloc, medium shade, dar in magazine poti testa si alte doua nuante care pot fi cumparate separat de set.

Girl meets pearl este un lichid perlat roz-auriu pentru un ten stralucitor. Amestecati-l cu crema hidratanta si intindeti-l pe fata in strat subtire pentru un luciu natural dupa care se vor intoarce toate privirile.

Posietint  este o alta creatie de la Benefit pentru obraji si buze, in nuanta roz-mac lasand pometii imbujorati si stralucitori. Mai au in varianta normala si alte culori cum ar fi Benetint si ChaChatint. ChaChatint chiar vreau sa il incerc.

High beam este un iluminator lichid care evidentiaza pometii, arcadele si arcul lui Cupidon pentru un luciu si o stralucire radianta. Cred ca este bun pentru orice tip de ten.

Produsele Benefit se gasesc in magazinele Sephora. Acest kit este la pretul de 137Ron. Eu l-am achizitionat de la Sephora din Carrefour Orhideea. Acolo imi place mie sa merg pentru ca mi se pare ca au produsele cel mai frumos aranjate.

Pe site-ul lor este la reducere.

Va pup si va mai astept!!!

Leave a Reply

