Louboutin shoes

Pantofii sunt marea iubire a multora dintre noi si unii dintre cei mai doriti pantofi din lume sunt cei creati de Christian Louboutin pentru ca sunt si cei mai sexy si transforma orice femeie intr-o diva. Nu ai cum sa nu atragi privirea asupra ta atunci cand incalti o preche de Louboutin. Chiar daca nu sunt cei mai comozi pantofi din lume pana ajungi sa te obisnuiesti cu ei si au preturi destul de piperate, pantofii Louboutin sunt insa la mare cautare, 500.000 de perechi fiind vandute anual, in intreaga lume.

Designerul francez isi pune succesul pe seama faptului ca intelege foarte bine femeile si felul in care gandesc, pentru ca a crescut alaturi de cele 4 surori ale lui. El considera ca o pereche de pantofi reusita transforma complet o femeie!

„Cand o femeie se incalta intr-o pereche de pantofi de calitate, isi schimba instantaneu postura. Pantofiii  transforma limbajul corpului si atitudinea. O inalta atat fizic, cat si emotional.”

Eu prefer, în materie de încălţăminte pantofii clasici, care nu se demodează odata cu schimbarea de sezon. Imi place sa ii port mai mult timp si iubesc pantofii care ma tin mult. Imi plac ca se potrivesc cu orice, cu rochie, cu pantaloni de stofa, cu jeans si sacou, cu jeans si cu un tricou alb simplu..

Am facut o selectie a celor mai frumoase modele Louboutin, dupa parerea mea.

Acestia i-as purta la nunta mea, imi plac foarte mult.

Si prentru ca tot vine petrecerea de Revelion la care trebuie sa purtam ceva rosu va propun pantofii acestia Louboutin care cu siguranta vor atrage multe priviri.

Christian Louboutin poate fi achizitionat online, dar si din magazinul THE PLACE Concept Store, Bucuresti.

Va pup si va mai astept!!!

Si daca nu ne mai auzim va doresc de acum Un An Nou Fericit si La Multi Ani!!!

One thought on “Louboutin shoes”

Leave a Reply

