Iluminatorul

Imi place sa folosesc iluminatorul aproape de fiecare data cand ma machiez. Daca ar fi sa imi aleg un singur produs de make-up pe care sa il folosesc cand merg la un party sau la o intalnire atunci cred ca ar fi iluminatorul. Imi place mai mult cel crema decat pudra.

Iluminatorul poate fi folosit pentru a evidenția pielea goala sau pentru a lumina machiajul. Il utilizez pentru a ilumina pometii, puntea nasului si ochii, sau chiar in centrul buzelor, peste ruj sau gloss-confera volum. Iluminatoarele ce contin un mix intre alb, crem, roz, galben, auriu ar trebui sa iti confere cel mai realist efect, imbinandu-se perfect cu pielea.

Cele care imi plac foarte mult in acest moment sunt:

M.A.C – Cream Colour Base – Shell (merge si Pearl). Este un iluminator-crema ce arata extrem de natural si merge foarte bine pentru machiajul de zi. Produsul contine o mare concentratie de particule extrem de fine din sidef, doar cateva atingeri pe pometi, pe arcade sau in interiorul ochiului sunt suficiente iar tenul va arata instant mai proaspat si mai luminos. Eu, in general, il aplic cu degetele pentru un control cat mai precis si o tapotare care sa permita fardului sa se distribuie cat si cum imi doresc.

NARS – Orgasm Illuminator. Este un iluminator lichid ce reflecta lumina si aluneca reîmprospătând pielea, îmbunatateste tenul si creaza o incandescentă sclipitoare. Este foarte usor de aplicat si nu iti incarca deloc machiajul. Imi place foarte mult. Formula translucidă si usoara face pielea să arate radianta și proaspata.

Incercati si voi! Eu vreau sa mai incerc tot de la NARS culoarea Super Orgasm sau Laguna.

Va pup si va mai astept!!!

2 thoughts on “Iluminatorul”

  1. ce blog dragut!
    m-ai facut curioasa cu iluminatorul de la mac. nu am avut nimic de mac pana acum si vreau sa ma gandesc bine care va fi primul produs ales🙂
    un iluminator f bun este si touche eclat de ysl. este primul si cel mai faimos produs de gen. chiar functioneaza si in plus te tine luni bune.

    1. Buna!Mersi:)
      Nu am incercat de la YSL. O sa tin minte😉.Mie imi place cel de la MAC, il folosesc si ziua si seara si pentru orice tip de machiaj.Pupici.

Leave a Reply

