Ange ou Démon

Parfumul Ange ou Demon Le Secret din editia limitata de iarna Poetry of a Winter Fragrance de la Givenchy aduce o surpriza inmiresmata cu miere si turta dulce. Imbina note de ceai verde, ingredientul cheie al parfumului original Ange ou Demon Le Secret, scortisoara si ghimbirul portretizand un duo contrastant de tandrete si un aer rautacios, combinat si cu aroma dulce de portocala confiata. Iasomia de sambac dezvaluie misterul acestui basm floral si ne poarta intr-o calatorie fantastica catre maluri de praline, protejate de lemnul de Gaiac.

Numai gandindu-ma la mirosul de scortisoara imi doresc acest parfum din ce in ce mai mult.

Parfumul se gaseste exclusiv in magazinele Sephora si este la pretul de 279 Lei (50 ml).

L-ati mirosit? Va place?

Va pup si va mai astept!

One thought on “Ange ou Démon”

  1. 60-70 de euro e preferatul meu Ange ou Demon apa de parfum , neagra, varianta clasica (ala albastru e apa de toaleta mai diluat)
    Anul trecut mi-am gasit parfumul preferat in cutie de cadou cu 2 creme de corp. La oferta! Nu am vazut ca e editielimitata, nici nu m-am gandit
    L-am cautat anul asta dar nu am mai gasit (in varianta cadou) iar siteurile pe care am gasit cateva cutii nu mi-au inspirat incredere

Leave a Reply

