L’Oreal make-up

Cred ca printe primele produse de machiaj pe care am inceput sa le folosesc au fost cele de la L’Oreal. Am avut de la ei fonduri de ten, pudre, rimeluri, creioane, farduri, rujuri, cam tot ce se putea. Bine.. nu toate variantele, intre timp au aparut si produse noi, de care nu prea mai stiu, dar am cam incercat din fiecare varianta cate ceva.

Singurelele carora le-am ramas fidela sunt rimelurile, care mi se par destul de bune, mai ales cele pentru volum. Si eu am o treaba cu genele ca pana nu imi stau perfect nu pot sa le las. Iar rimelul Volume Millions de Cils m-a salvat de fiecare data. Cu Volume Millions de Cils, fiecare geana isi mareste volumul, iar impresia creata este de mai multe gene, perfect definite, care par ca s-au indesit instantaneu. Am mai incercat si Telescopic care este si el bunicel, are peria foarte mica, acum depinde daca iti place sa folosesti acest tip.

Fondurile de ten, ca despre ele vroiam mai mult sa vorbesc in acest post, nu prea mi-au placut atat de mult. Am incercat mai multe variante deoarece mama folosea de la ei si chiar ii placeau foarte mult. Dar eu nu am fost asa de incantata de ele. Mie mi se parea ca imi uscau fata cam mult si nu pareau cremoase asa cum imi plac mie. Acest lucru depinde si de tipul de ten al fiecaruia si de cum ii place sa se intinda pe fata.

Pentru cele carora le plac fondurile de ten de la L’Oréal am vazut cateva oferte: la magazinele Douglas au discount de 20% in aceasta perioada la orice fond de ten L’Oréal si am decoperit un site care spune ca este distribuitor oficial al produselor L’Oréal, unde primesti 25% reducere pentru orice fond de ten L’Oréal Paris.

Am vazut ca au lansat o varianta noua de fond de ten Fond de Teint Fluide Accord Parfait despre care spun ca este un aliat al frumusetii, pentru toate doamnele si domnisoarele. Accord Parfait iti pune la dispozitie noua nuante dintre care sa ti-o alegi pe cea mai potrivita. Este vorba de un concept iscusit de a ne ghida in alegerea nuantei potrivite fiecaruia dintre noi. Matricea de culoare indica exact reflexul si textura tenului tau, astfel incat sa poti identifica tipul de ten, dar si reflexul potrivit (rosé, neutru sau auriu). Daca sunteti interesate cred ca mai bine intrebati in magazin; daca stiti deja procedura cu atat mai bine:). Eu nu am incercat, deci nu pot sa dau mai multe detalii, dar cred ca o sa fie un bun cadou de daruit cuiva.

Va pup si va mai astept!

Leave a Reply

