ECCO

Imi place incaltamintea celor de la ECCO. Daca nu va este cunoscut numele va spun ca aceasta companie este cea care produce cei mai confortabili pantofi din lume. Asa se spune si eu sunt de acord. Ei spun ca vad pantofii ECCO ca fiind ceva mai mult decat simplii pantofi: reprezinta modul in care oamenii trec prin viata. Fac parte din povestile traite de oameni. Frumos spus. Creeaza forme clasice, care dureaza dincolo de tendintele trecatoare din moda. Pantofii ECCO ne invita sa ne simtim bine in pielea noastra indiferent unde ne aflam.

Inca de la bun inceput, principala preocupare a brandului a constat in producerea de pantofi comozi, pe care nici sa nu ii simti in picioare chiar daca ai petrecut 5, 10 sau 20 de ore in ei. Este adevarat si eu asta imi doresc de la pantofi, de la incaltaminte in general. Eu imi gasesc destul de greu incaltaminte sa imi placa din toate punctele de vedere si ECCO nu prea m-a dezamagit in general. Bine, adevarul este ca au si un pret destul de mare, dar daca ii cumperi la reducere, cu oferte, mai ai si un card la ei de 5% se vede o diferenta maricica si eu zic ca se merita.

Pentru sezonul de iarna, designerii ECCO au imbogatit design-ul clasic al cizmelor si ghetelor de piele pentru femei cu noi materiale precum tricot sau blana, contribuind la aerul sofisticat al intregii colectii. “Fiecare pantof este unic. Fiecare detaliu folosit, oricat de discret, are un rol puternic definit”, povesteste Niki Tæstensen, seful departamentului de design pentru femei al ECCO.

Am inceput sa scriu acest post deoarece am descoperit un site de unde putem cumpara incaltamintea ECCO shoes.ro. Si incepand de maine, 14 decembrie, pana pe 24 decembrie au 20% reducere la incaltaminte si la genti. Vedeti detaliile  in poza pe care o voi atasa. Oferta am inteles ca este valabila si in magazinele ECCO din Bucuresti. Eu o sa incerc sa le fac o vizita sa vad daca ma atrage ceva de acolo. Deja am vazut pe site cateva modele care imi plac, acum sa vad si daca mi se potrivesc.

Va pup si va mai astept!

Leave a Reply

