Parfum by Kilian

Recunosc, imi plac foarte mult parfumurile, s-ar putea spune ca avem o relatie foarte apropiata, amoroasa. Imi plac atat de mult, incat cred ca niciodata nu m-as satura de ele. Sunt parfumuri cu care ma potrivesc din prima, altele incep sa imi placa in timp, unele care nu mi-au placut la inceput dar pe urma le ador si sunt unele care nu imi plac oricate sanse le-as da. Iubesc parfumurile!!! Imi doresc sa vizitez orasul Köln un oraș cunoscut în întreaga lume, ca fiind un oraș al parfumului.

Parfumul meu preferat in acest moment este Liaison Dangereuses by Kilian un parfum pe care l-am descoperit de curand si de care m-am indragostit iremediabil. Este un parfum pe care il recomand cu drag, mie imi place super mult. De fiecare data cand l-am purtat am fost complimentata. Pruna, scortisoara si santalul invaluie ameteala in placere si te invita sa lasi deoparte inhibitiile.

Am mai incercat si Love and Tears by Kilian cu care sunt deocamdata in tatonari, nu ma pot hotari inca daca imi place sau nu si Straight to Heaven by Kilian care este foarte ciudat, de ce spun asta, pentru ca sunt zile in care imi place foarte, foarte mult si sunt zile in care nu il suport pe piele. Cred ca asta tine si de ce dispozitie am in momentul respectiv🙂.

Linia de parfumuri By Kilian este realizata de Kilian Henessy, stranepotul celui care a fondat cel mai mare grup de lux din lume – LVMH, asta ca o paranteza.. Pe unul dintre parfumuri l-am primit cadou, iar pe celelate doua le-am comandat de pe internet de aici. In Bucuresti nu stiu sigur unde se gasesc, s-ar putea sa le poti cumpara din boutique-ul Madison, Strada Gen. H. M. Berthelot 5, Sectorul 1 Bucuresti – harta sau Piata Dorobanti, nr. 6, sector 1. Nu am intrat niciodata in el, deci nu pot spune cu certitudine.

Ce parfumuri folositi, ce parfumuri va plac sau ce parfumuri v-ati dori?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Parfum by Kilian”

  1. Buna ! mi am achizitionat si eu recent 2 parfumuri de la Killian care initial mi au placut in magazin dar cand am ajuns acasa am constatat ca nu prea sunt multumita de ele avand in vedere ca am dat ceva pe un parfum
    Am vrut si eu sa vad diferenta dintre o casa de parfumuri buna si cele existente in beauty shop uri .Chiar nu am auzit de la nici o prietena care de obicei ma intreaba cu ce ma dau ,,,vreo exclamatie ,, wow ce bine mirosi !!! Sunt un pic dezamagita .Le am achizitonat de la Madisson .

  2. sincer e prima oara cand aud de acest parfum (shame of me lol ) 😛 prefer parfumurile florale mai ales cele cu mosc alb😀 pupik

Leave a Reply

