Bioderma Sébium H2O

Voi incepe eu “lista” povestindu-va despre un produs preferat.🙂

Produsul de care am prins drag in acest an este solutia micelara de la Bioderma – Sébium H2O. Inainte nu obisnuiam sa folosesc lotiuni micelare, dar de cand am descoperit-o pe aceasta nu ma mai despart de ea. O folosesc si inainte de a ma machia si ca demachiant. Parerea mea e ca sterge orice fel de machiaj si imi lasa o piele fina si proaspata. Eu momentan o folosesc pe cea pentru tenul mixt si gras deoarece tenul meu este normal cu mici portiuni de piele grasa si aceasta este perfecta pentru normalizarea surplusului de sebum. Au si varianta pentru tenul sensibil, normal sau uscat Sensibio H2O care este si mai buna.

Am incercat si de la Vichy, Ivatherm, dar parca mai mult imi place Bioderma. Cred ca este un produs de incercat, eu ma declar foarte multumita de ea si v-o recomand si voua.

Va astept si parerile voastre, ati incercat-o, v-a placut, ce produse de demachiere folositi?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Bioderma Sébium H2O”

  1. si mie imi place super mult lotiunea asta de la bioderma,dintre toate micelarele incercate.si nu doar ca indeparteaza foarte bine machiajul dar si vad ca are efecte pozitive asupra aspectului tenului meu.

Leave a Reply

