DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

INGLOT 381 Nail Polish

with 27 comments

Va spuneam in articolul de aici ca in sfarsit dupa lungi asteptari se va deschide si in Bucuresti magazinul cosmetic INGLOT.  Timpul a trecut iar usile magazinului au fost deschise in cadrul unui eveniment foarte frumos la care am participat si eu impreuna cu alte bloggerite de beauty, make up artisti, oameni din presa si vedete. A fost destul de aglomerat, dar am avut timp de testat cateva farduri, rujuri, blushuri si mai ales oje. La standul colorat cu lacuri de unghii am pierdut cred ca cel mai mult timp impreuna cu Jully; am pus ochii pe cateva nuante super, super frumoase, perfecte pentru vara si nu stiu cum s-a facut si ce s-a intamplat de la final tot o oja am primit. :) Aceasta se numeste INGLOT 381, face parte din colectia de primavara 2013 si este subiecul articolului de astazi.

INGLOT

Am ales sa imi fac manichiura duminica seara cu ea, pe ploaia aceea torentiala si cu pietre, crezand ca voi aduce soarele cat mai repede si ca nici nu va mai vrea sa mai plece.

381 are o nuanta deschisa, vesela si luminoasa de portocaliu-piersiciu cu mici, mici particule de sidef care se pot observa doar la lumina naturala sau in bataia blitzului. Culoarea este placuta, in trend si cred ca se potriveste si s-ar vedea frumos pe o piele un pic mai deschisa decat a mea.

INGLOT Nails

Consistenta ei nu m-a cucerit total, la mana stanga am aplicat-o peste un lac protector in doua straturi mai grosute pentru a deveni perfect opaca. Intr-un singur strat raman acele dungulite neplacute pe unghie (observati la degetul mijlociu) ce trebuie uniformizate. La mana dreapta mi s-a parut mai usor sa o aplic in mai multe straturi subtirele, dar in ambele cazuri s-a uscat destul de repede. Pensula este un pic cam subtirica pentru gustul meu, dar nu mi-a creat probleme ba chiar m-a ajutat sa intind cum trebuie oja in lateralele unghiilor.

Ca rezistenta vad ca se pastreaza foarte bine, am spalat vase, am curatat legume, am tastat la calculator si nu vad sa fi sarit pe undeva. Sper sa o tina tot asa intreaga saptamana mai ales ca nu am de gand sa o sterg pana sambata. :)

Inglot 381

INGLOT Nail Polish

Din cate mai tin eu minte ojele INGLOT costa cam 42 de lei, dar daca sunt rezistente cred ca merita.

Iar daca nu ati aflat din alta parte pana acum: magazinul INGLOT se afla in incinta mall-ului Baneasa Shopping City, la etajul unu.

Voi ce produse ati incercat de acolo? Ojele cum vi se par?

La final va las o poza cu mine si Jully de la eveniment facuta in timp ce noi testam superbele blush-uri INGLOT. Eu tot visez la numarul 55 si cat de curand o sa ma duc sa mi-l cumpar.

INGLOT Event

Va pup si va mai astept!

27 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Culoarea ojei e superba, deja o si vad pe unghiile mele :)) Nu am un Inglot prin preajma dar din ce-am vazut produsele lor sunt frumoase si laudate :)

    Macy

    15 May 2014 at 9:56 am

  2. e superba culoare si tu ai si niste unghiute tare dragute :P
    sunteti niste norocoase voi fetele din Bucuresti cu atatea magazine! Aveti unde sa goliti buzunarele :)))

    Romina Talpos

    12 May 2014 at 3:04 pm

  3. Cat de frumoasa este culoarea!!!

    • Si mie imi place. Cred ca voi alege sa-mi fac si pedichiura cu ea. :)

      DarLyst

      27 May 2014 at 9:41 am

  4. Ce frumoasă este! :D

    Denisa Ivascu

    7 May 2014 at 4:18 pm

  5. O frumuseţe! ♥

    Mihaela Bolea

    7 May 2014 at 1:28 pm

  6. Superbaaa!!!

    Anais

    7 May 2014 at 10:16 am

  7. Ce nuanta minu-minu, dragu-dragu! <3
    Vreau si eu! Am zis! ;))
    Pupici

    Dee

    7 May 2014 at 9:40 am

    • Ha, ha…ce scumpa esti. ! E tare dragu-dragu ai dreptate. :)
      Pup si eu.

      DarLyst

      7 May 2014 at 7:54 pm

  8. E foarte frumoasa! Si eu am ochit cateva oje de-ale lor, dar prioritate au rujurile si fardurile :D

    Georgia

    6 May 2014 at 11:26 pm

    • :) Si eu am facut o obsesie pentru rujuri in ultima perioada. :)

      DarLyst

      7 May 2014 at 7:53 pm

  9. Vaaaai de cum am vazut prima imagine, m-am gandit la pepene :)) Mi-am luat odata un pepene ce avea culoarea aceasta. Cel mai bun pepene ever!
    Lasand comparatia la o parte, e o nuanta superba pe care as purta-o cu mare drag!

    Andreea Goia

    6 May 2014 at 11:08 pm

    • Da, chiar are nuanta unui pepene galben bine copt. :)
      Si eu o port zilele acestea cu mare drag. Au trecut 3 zile si arata perfect.

      DarLyst

      7 May 2014 at 7:53 pm

  10. Oh, ce nuanta frumoasa! <3 Nu stiu cum de nu mi-a sarit in ochi la deschidere, chiar v-am vazut pe tine si Jully cum studiati sticlutele colorate. Genul asta de nuanta caut si eu de vreo luna, imi pare super potrivita pentru vremea asta si nu e nici stridenta, dar nici nude.
    Sa o porti cu mare placere, mai ales pe zile cu mult soare! :*

    Cossa

    6 May 2014 at 8:32 pm

    • Eu nu am observat-o atunci, eram mai atrasa de sclipicioase. :)
      Da nu e deloc stridenta, merge si la servici si la scoala.
      Multumesc frumos, Cossa. Pup!

      DarLyst

      7 May 2014 at 7:51 pm

  11. Vaiii, cat e de frumoasa! <3

    Dee's Boudoir

    6 May 2014 at 8:28 pm

  12. N-am incercat nicio oja de la ei, pana acum. :( Nuanta asta arata tare bine!

    Andreea

    6 May 2014 at 7:41 pm

    • Mai sa stii ca daca o am de atatea zile pe unghii a inceput sa imi placa mult. :)

      DarLyst

      7 May 2014 at 7:50 pm

  13. nu am incercat nicio oja inglot. aventura inglot abia incepe, avem ceva de explorat!

    fashiondoctor

    6 May 2014 at 6:58 pm

    • Da, ai dreptate Stella! Avem atatea produse de descoperit :)

      DarLyst

      7 May 2014 at 7:49 pm

  14. ahhhh :)) eu la tot la oje am ramas, peste tot am vazut numai oje inglot zilele astea :) sunt frumoase :)

    Diana

    6 May 2014 at 6:03 pm

  15. ce simpatice sunteti? care e 55? turcoazul ala frumos? :D

    Diana

    6 May 2014 at 5:57 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 438 other followers

